دستگاه‌های اجرایی به محصولات دانش‌بنیان اعتماد کنند


دستگاه‌های اجرایی به محصولات دانش‌بنیان اعتماد کنند

سرپرست پارک علم و فناوری کرمانشاه گفت: باید بازار خوبی برای فروش محصولات شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان استان ایجاد کنیم.

به گزارش ایسنا، معصومه خان احمدی در نشست جلسات B2G بین شرکت‌های فناور و دانش بنیان پارک علم و فناوری کرمانشاه و شرکت مخابرات کرمانشاه با تشریح خدمات این مجموعه به صاحبان ایده و شرکت‌های فناور و دانش بنیان استان، گفت: ساختار جوان پارک علم و فناوری در مدت ۱۰ ساله فعالیت خود توانسته به بیش از ۵۰۰ شرکت خدمات دهد و بیش از ۱۵۰۰ اشتغال ایجاد کند.

وی ادامه داد: پارک علم و فناوری از شروع یک کسب و کار تا تثبیت آن در کنار صاحبان ایده است و با حمایت‌های خود سعی در رشد و توسعه بازار این شرکت‌ها دارد.

خان احمدی در ادامه با اشاره به اینکه بیش از ۷۰ درصد بازار محصولات واحدهای فناور درخارج از استان است، گفت: دستگاه‌های اجرایی به محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان اعتماد کنند، چرا که این محصولات همه استانداردهای لازم یک محصول تجاری را دارند.

وی تصریح کرد: برای رشد اقتصاد دانش بنیان استان باید همه تلاش کنیم بازار خوبی برای شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان استان ایجاد کنیم.

سرپرست پارک علم و فناوری کرمانشاه در ادامه با اشاره به اینکه برای حل چالش بازار خارج از استان واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان با دستگاه‌های اجرایی جلسات B2G برگزار می‌کنیم، گفت: امیدواریم با نگاه مثبت شرکت مخابرات از توان شرکت‌های پارک علم و فناوری استان بیشتر استفاده شود.

دکتر حمیدرضا امیری، معاون شرکت مخابرات منطقه کرمانشاه نیز با ابراز خرسندی از حضور مسئولین و واحدهای فناور در شرکت مخابرات به منظور هم افزایی بیشتر دو مجموعه گفت: به استفاده از توان جوانان تحصیل‌کرده استان در رفع نیازهای مخابرات در استان افتخار می‌کنیم.

وی ادامه داد: پتانسیل بسیار خوبی در شرکت‌های تحت حمایت پارک وجود دارد که می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات باشد.

امیری خاطر نشان کرد: سال‌هاست فاصله‌ای بین دانشگاه و صنعت وجود دارد که پارک علم و فناوری توانسته این خلأ را به شایستگی پر کند.

معاون شرکت مخابرات استان در پایان به زمینه‌های لازم برای ایجاد زیرساخت‌ها و راهکارهای عملیاتی و چگونگی همکاری‌های دوجانبه اشاره کرد.

در ادامه این جلسه شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان عضو پارک علم و فناوری کرمانشاه که در حوزه آی.سی‌. تی فعال هستند، به بیان توانمندی‌های خود در بخش‌های مورد نیاز شرکت مخابرات پرداختند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1403/02/06