داماش گیلانیان- سایپا؛ شگفتی‌ساز مقابل تیم دایی!


داماش گیلانیان- سایپا؛  شگفتی‌ساز مقابل تیم دایی!

روز سه‌شنبه اولین مسابقه مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی در شهر رشت بین دو تیم داماش گیلانیان و سایپا ساعت 16 برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، اولین مسابقه نیمه‌نهایی جام حذفی روز سه‌شنبه ساعت ۱۶ بین دو تیم سایپا و داماش گیلانیان برگزار می‌شود. داماش گیلانیان تنها تیم دسته‌ دومی است که به این مرحله صعود کرده است. داماش گیلانیان پیش از این مسابقه در دیدارهای قبلی با وجود بازی در خارج از خانه پیروز شده است به همین دلیل در این مسابقه میزبان سایپا شد داماشی‌ها اگر بتوانند تیم سایپا را شکست بدهند شگفتی‌سازی خود را تکمیل کرده‌اند و در یک قدمی قهرمانی جام حذفی کشور قرار می‌گیرند!

فصل گذشته نیز تیم دسته اولی خونه به خونه فینالیست شده بود که مقابل استقلال شکست خورد. البته داماشی‌ها زیرساخت‌ها و امکانات یک باشگاه حرفه‌ای استاندارد را ندارند و بعید است در صورت قهرمانی بتوانند در لیگ قهرمانان آسیای فصل بعد شرکت کنند! با این حال تلاش بازیکنان و کادرفنی این تیم ستودنی است.

سایپا هم که در لیگ برتر حال و روز خوشی ندارد و در رده هشتم جدول قرار گرفته است با این حال نارنجی‌پوشان امیدوارند که در جام حذفی جبران مافات کنند و با فینالیست شدن خود را در یک قدمی افتخاری بزرگ قرار بدهند. هرچند باشگاه سایپا نیز این روزها مثل تمامی باشگاه‌های دیگر دچار مشکلات مالی است و بسیاری از بازیکنان این تیم بخصوص بازیکنان قدیمی از پرداخت نشدن مطالبات‌شان گلایه دارند. سایپا در این مسابقه مهدی ترابی را هم نخواهد داشت او در نیم فصل راهی پرسپولیس شد ضمن اینکه اکنون ترابی با تیم ملی در امارات به سر می‌برد.

علی دایی سعی کرده تیمش را با شرایط نامساعد اقتصادی هماهنگ کند و به همین دلیل قید جذب بازیکن خارجی و برگزاری اردوی خارجی را زد. حالا سایپا باید به مصاف تیم دسته دومی برود که هیچ چیز برای از دست دادن ندارد. داماشی‌ها اگر بازنده شوند مقابل حریف لیگ برتری باخته‌اند اما اگر پیروز شوند شگفتی‌سازی خود را تکمیل کرده‌اند! این مسابقه قرار بود امروز( دوشنبه) برگزار شود که به دلیل همزمانی با بازی ایران و ژاپن به روز سه‌شنبه موکول شد.

سایپا اولین تیم باشگاهی است که مسابقاتش را در نیم فصل دوم باشگاهی با این دیدار آغاز می‌کند و بعد از این دیدار نارنجی‌پوشان خود را برای رقابتی بزرگتر و مهم‌تر در پلی آف آسیا اماده می‌کنند و با شرایط بهتری به مصاف حریف آسیایی خود خواهند رفت.

انتهای پیام/ک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک