گاسپرینی: آتالانتا مقابل رم 3-0 عقب افتاد اما در پایان حسرت می‌خوردیم که چرا برنده نشدیم


گاسپرینی: آتالانتا مقابل رم 3-0 عقب افتاد اما در پایان حسرت می‌خوردیم که چرا برنده نشدیم

گاسپ با تیم فوق العاده اش در این فصل هم چشم ها را به سمت خود خیره کرده است.

طرفداری- در یکی از زیباترین بازی های این فصل سری آ، آتالانتا ابتدا 3-0 از رم عقب افتاد اما در نهایت بازی با تساوی 3-3 خاتمه یافت. برای اولین بار از سال 1962 است که آتالانتا در یک بازی سری آ، باخت 3-0 را با تساوی 3-3 عوض می کند. در آن سال آتالانتا مقابل فوجا کامبک زد.

آمار و ارقام هم از برتری مطلق آتالانتا در نیمه دوم حکایت دارد. تیم گاسپرینی در نیمه دوم 35 اقدام به حمله داشت درحالیکه رمی ها فقط 5 بار در حالت هجومی قرار گرفتند و فقط 2 بار توپ را در محوطه جریمه آتالانتا لمس کردند تا دی فرانچسکو بازنده بزرگ نیمه مربی ها لقب بگیرد. پس از این دیدار، گاسپرینی در مصاحبه ای با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

بازهم پنالتی خراب کردیم و این اتفاق اخیرا زیاد تکرار می شود. با این حال زاپاتا پس از خراب کردن پنالتی ناامید نشد و دو دقیقه بعد با روحیه فوق العاده اش به گل رسید. فقدان کیفیت گاهی اوقات در بازی ایلیچیچ به چشم می خورد و این موضوع تازه ای نیست. به هرحال بازیکنان هم انسان هستند و روز بد دارند.

برای بازگشت به بازی به یک عملکرد فوق العاده نیاز داشتیم. در نیمه دوم بی نقص و دقیق ظاهر شدیم و حتی در پایان، این ما بودیم که بابت برنده نشدن حسرت می خوردیم. در نیمه اول افتضاح بودیم؛ فضای زیادی در اختیار رم قرار دادیم و آنها به لطف بازی خوبشان پس از هر توپی که خراب کردیم، به یک گل رسیدند. چنین موضوعی برای ما غیرعادی است و نباید تکرار شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند