توضیح وزیر علوم درباره افزایش شهریه دانشگاه‌های غیرانتفاعی


توضیح وزیر علوم درباره افزایش شهریه دانشگاه‌های غیرانتفاعی

غلامی درباره وضعیت شهریه دانشگاه‌های غیرانتفاعی و چگونگی افزایش آن به بیان توضیحاتی پرداخت.

توضیح وزیر علوم درباره افزایش شهریه دانشگاه‌های غیرانتفاعی

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، منصور غلامی وزیر علوم در حاشیه ششمین کنفرانس ملی آموزش و توسعه سرمایه انسانی و در جمع خبرنگاران درباره وضعیت شهریه دانشگاه‌های غیرانتفاعی اظهار کرد: هرساله شهریه دانشگاه‌های غیرانتفاعی در چهارچوبی که در نظر گرفته شده است، افزایش می‌یابد و این متغیر بودن شهریه سالانه انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در شرایطی فعلی که هزینه‌ها افزایش بیشتری یافته است، ضرورت دارد تا هیئت امنا دقت بیشتری در افزایش شهریه‌ها به خرج دهد که هزینه‌ها افزایش متعادلی داشته باشد.

وزیر علوم درباره دانشگاه‌های عاری از دخانیات گفت: این موضوع همواره وجود داشته است و نه تنها در دانشگاه‌ها بلکه در خوابگاه‌ها و رستوران‌ها هم در حال پیگیری است اما اگر کسی گوش نمی‌دهد مدیران موظف هستند به این موضوع رسیدگی کنند.

نیروی انسانی برای جذب نداریم

غلامی درباره استانداردهای نیروی انسانی در وزارت علوم بیان کرد: در شرایط فعلی که نیروی انسانی برای جذب نداریم در مورد اعضای هیئت علمی هم بحث تحقیق مورد توجه است به همین دلیل برای همه کارگاه‌ها روش تحقیق و تدریس گذاشتیم که برخی به عنوان کارگاه عمومی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اکثریت زنان متاهلِ شاغل دو شغله هستند / زهرا نژادبهرام: چند شغله بودن زنان موجب تشدید ا...