رقابت 2400 دانش‌آموز در مسابقات قرآن و عترت ناحیه دو اراک


رقابت 2400 دانش‌آموز در مسابقات قرآن و عترت ناحیه دو اراک

گروه فعالیت‌های قرآنی - کارشناس مسئول امور قرآن، عترت و نماز اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 اراک از رقابت 2 هزار و 400 دانش‌آموز دختر و پسر در سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش خبر داد.

رقابت 2400 دانش‌آموز در مسابقات قرآن و عترت ناحیه دو اراک

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، مرحله شهرستانی سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش ناحیه 2 اراک برگزار می‌شود.
مرتضی رضایی، کارشناس مسئول امور قرآن، عترت و نماز اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 اراک، به خبرنگار ایکنا گفت: مرحله شهرستانی سی ‌و هفتمین دوره مسابقات قرآن آموزش و پرورش ناحیه ۲ اراک‌ از فردا، 9 بهمن آغاز می‌شود.
وی تصریح کرد: 40 هزار نفر در مرحله آموزشگاهی شرکت کردند که از این تعداد ۲ هزار و 400 دانش‌آموز دختر و پسر در مقاطع مختلف تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم و فرهنگیان در سی‌ و هفتمین دوره مسابقات آموزش و پرورش ناحیه ۲ اراک پذیرفته شده‌اند، این مسابقات در رشته‌های نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، تفسیر، حفظ قرآن عمومی، حفظ ویژه ۵ جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و کل، قرائت ترتیل، تحقیق، احکام، انشای نماز ویژه دختران و پسران و اذان و مداحی ویژه پسران برگزار می‌شود.
رضایی ادامه داد: فردا نهم بهمن دانش‌آموزان پسر در رشته قرائت با هم رقابت می‌کنند، روز پنجشنبه، دختران کنفرانس‌های خود را ارائه می‌دهند، از شنبه، 13 بهمن مسابقات در دیگر رشته‌ها اغاز شده و تا سه‌شنبه، 16 بهمن ادامه دارد. همچنین مسابقات مقاطع ابتدایی و فرهنگیان در زمان مقرر اطلاع‌رسانی می‌شود.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید