70 هزار میلیارد ریال وام پرداختی بانک توسعه تعاون


70 هزار میلیارد ریال وام پرداختی بانک توسعه تعاون
پول‌نیوز - حجت‌الله مهدیان رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون از پرداخت 70 هزار میلیارد ریالی تسهیلات از ابتدای سال تا پایان دی‌ماه توسط بانک توسعه تعاون خبر داد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون، سید باقر فتاحی عضو هیئت‌مدیره و تعدادی از مدیران ستادی بانک صبح امروز در نشست مشترک با اعضاء هیئت‌مدیره شرکت کارخانجات فرآوری روغن و دانه‌های روغنی ایران (فردا) با اعلام مطلب فوق گفت: خلق ارزش در تأمین، تولید و توزیع در بخش تعاون مستلزم هم‌گرایی و هم‌افزایی اجزای مختلف در این بخش می‌باشد.

مهدیان در همین رابطه افزود: بخش تعاون یک پدیده فرا بخشی برای فعالیت بنگاه‌های اقتصادی با گرایش‌های مختلف می‌باشد و می‌تواند یک بازار جامع از تأمین تا مصرف نهایی قلمداد گردد.

وی شرکت تعاونی فردا را ازجمله شرکت‌های تعاونی فعال، موفق و از مشتریان خوش‌حساب بانک دانست و در این خصوص گفت: برای توسعه همکاری و پاسخ به انتظارات این شرکت تعاونی، بانک در قالب حد اعتباری با رقم مناسب زمینه پرداخت تسهیلات اعتباری ریالی و ارزی، صدور ضمانت‌نامه و سایر نیازهای مرتبط با شرکت را فراهم می‌سازد.

رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون ضمن تأکید بر اینکه دایره همکاری و ارتباط با شرکت تعاونی فردا تاکنون مناسب بوده و بانک خدمات قابل‌ملاحظه‌ای را در قالب تسهیلات اعتباری و صدور ضمانت برای این شرکت ارائه داده است گفت: با توجه به شرایط خاص و نقش حیاتی این شرکت تعاونی در تأمین کالای اساسی و مایحتاج ضروری، آمادگی حمایت بیشتر از شرکت تعاونی فردا برای پیشبرد اهداف و برنامه‌ها در دستور کار دارد.

مهدیان بابیان اینکه از ابتدا تا پایان دی‌ماه سال جاری بانک بالغ‌بر هفتاد هزار میلیارد ریال تسهیلات اعتباری به متقاضیان و مشتریان پرداخت‌نموده است گفت: انتظار می‌رود این عدد تا پایان سال به یک‌صد هزار میلیارد ریال افزایش یابد.

همچنین سید باقر فتاحی عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون بابیان اینکه این بانک یکی از منضبط‌ترین بانک‌های کشور می‌باشد گفت: خدمات و عملیات بانکی و اعتباری بانک توسعه تعاون برابر با سایر بانک‌های کشور است و بی‌تردید جوانی و چابکی بانک و نیروی انسانی متخصص این بانک باعث انعطاف‌پذیری و تطبیق‌پذیری بانک با نیازهای مالی و خدمات مورد انتظار مشتریان شده است.

فتاحی نشست مشترک و سازنده با اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی را یک فرصت قابل‌قبول و موثر برای بانک و تعاونی دانست و دراین‌باره خاطرنشان کرد که این نشست و ارتباط به‌صورت مستمر دنبال خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر ناگهانی چهره و اندام همایسریال پایتخت بعد 10 سال ! / هم لاغر هم خیلی پیر ! + عکس