رسم کتک زدن عروس توسط داماد در مراسم عروسی + فیلم


رسم کتک زدن عروس توسط داماد در یکی از روستاهای ترکیه . یکی از بهترین روزهای زندگی هر پسر و دختری میتواند روز ازدواجش باشد که در آن تمام تلاش خود را برای ثبت خاطراتی ماندگار برای طول عمرشان میکنند . مراسم عروسی در نقاط مختلف دنیا رسم و رسوم خاص خود را دارد و... نوشته رسم کتک زدن عروس توسط داماد در مراسم عروسی + فیلم اولین بار در اولی ها. پدیدار...

رسم کتک زدن عروس توسط داماد در یکی از روستاهای ترکیه .

رسم کتک زدن عروس توسط داماد در مراسم عروسی + فیلمرسم کتک زدن عروس توسط داماد در مراسم عروسی + فیلم

کتک زدن عروس

یکی از بهترین روزهای زندگی هر پسر و دختری میتواند روز ازدواجش باشد که در آن تمام تلاش خود را برای ثبت خاطراتی ماندگار برای طول عمرشان میکنند .

مراسم عروسی در نقاط مختلف دنیا رسم و رسوم خاص خود را دارد و بسیار این رسم ها متنوع است به گونه ای که حتی در برخی روستاها رسم های خاص خود آن روستا را میبینیم .

رسم های مراسم عروسی معمولا برای شادی و سرور این مراسم است و عروس و داماد بیشتر به سمت خوشحالی کشیده میشوند اما برخی از رسوم عروسی در برخی نقاط دنیا به طرزی عجیب دردآور است .

رسم کتک زدن عروس توسط داماد یکی از رسوم مراسم عروسی در یکی از روستاهای ترکیه است که در توع خود بسیار جالب و البته برای عروس خانم درداور است .

در این مراسم داماد چند بار تور روی صورت عروس را بالا و پایین میکند و سپس تور را کنار زده و سیلی محکمی زیر گوش عروس مینوازد .

رسم کتک زدن عروس توسط داماد در مراسم عروسی + فیلمرسم کتک زدن عروس توسط داماد در مراسم عروسی + فیلم

کتک خوردن عروس از داماد

جالب اینجاست که داماد هم رحم نمیکند و سیلی را محکم میزند و انگار رقابت بر سر محکم زدن سیلی است و در نهایت همه خوشحال میشوند و از کتک خوردن عروس لذت میبرند .

فیلم مراسم کتک خوردن عروس در عروسی توسط داماد در این روستای ترکیه ای منتشر شده است که در این مطلب این فیلم را برای شما عزیزان قرار داده ایم .

کلیپ کتک زدن عروس در عروسی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فیلم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پایان ماجراجویی آمریکا در آفریقا