سنگ تمام تلویزیون برای یک سریال/حضور همزمان عوامل در دو شبکه مختلف


سنگ تمام تلویزیون برای یک سریال/حضور همزمان عوامل در دو شبکه مختلف

کارگردان و تهیه کننده سریال پدر شب گذشته میهمان برنامه ‌«شب‌گشت» بودند و بازیگران این سریال هم شب گذشته در برنامه « خیابان جام جم» شبکه 5 حضور داشتند.

به گزارش خبرنگار تلویزیون خبرگزاری شبستان، ‌عوامل سریال تلویزیونی « پدر» که شهریور ماه پخش آن از شبکه دو پایان یافت شب گذشته همزمان در دو شبکه تلویزیونی حضور پیدا کردند.

بازیگران این سریال ، مهدی سلطانی و ریحانه پارسا در برنامه « خیابان جام جم» شبکه ۵ حضور پیدا کردند و حامد عنقا و بهرنگ توفیقی هم در شبکه دو مهمان برنامه «شب گشت» محمد سلوکی شدند!

حامد عنقا در سخنانی در برنامه شب گشت در توضیح درباره ساخت فصل دوم سریال « پدر» گفت: رفتار شرافتمندانه این است که زمانی برگردیم که بتوانیم فصل دو را بهتر از فصل ساخته و برای مخاطب عرضه کنیم. ترجیح میدهیم به مخاطب احترام بگذاریم. او البته در این برنامه درباره روی آنتن نرفتن برنامه« سینما دو» هم صحبت کرد و گفت:« قصد داشتیم در این برنامه رویکردی انتقادی به سینما داشته باشیم،‌چون معتقدیم آن چیزی که الان در سینما شاهد هستیم قطعا آن چیزی نیست که به دنبالش بودیم. می خواستیم مهمان هایی دعوت کنیم تا در این باره حرف بزنند که گویا مصلحت نبود و اتفاق نیفتاد.»

سنگ تمام تلویزیون برای یک سریال/حضور همزمان عوامل در دو شبکه مختلف

به گزارش شبستان مهدی سلطانی،‌ بازیگر سریال «پدر» نیز شب گذشته در صحبت هایی در برنامه «خیابان جام جم» درباره نقش «علی تهرانی» در سریال «پدر» گفت: برای اینکه بتوانیم حق مطلب را ادا کنیم بسیار تلاش کردیم. می شد کار را سرسری بسازیم یا مصیبت را کمرنگ تر به تصویر بکشیم اما شاید اولین شاکیان این موضوع کسانی بودند که عزیزانشان را از دست داده اند. همه ما زمانی داغدار شده ایم و عزیزی را از دست داده ایم، ‌ما برای صحنه های عزاداری این سریال نگران بودیم که خانواده ها منتقد ما نشوند و این صحبت پیش نیاید که شما داغ ما را تازه کردید. اما در نهایت دیدیم اتفاقا افرادی که به دلیل از دست دادن عزیز با سریال همذات پنداری کرده بودند از اینکه کسانی درکشان کرده اند و بخشی از مصیبتی را که کشیده اند به تصویر کشیده اند رضایت داشتند. برخی از دوستانم به من گفتند ریش هایت بعد از سریال پدر سفیدتر شده است. مجبور بودم خودم را در موقعیت علی تهرانی قرار بدهم تا واقعی عمل کنم.

سنگ تمام تلویزیون برای یک سریال/حضور همزمان عوامل در دو شبکه مختلف

ریحانه پارسا هم در این برنامه گفت: با این سریال معرفی شدم و نقطه شروع کار من بود و امیدوارم فصل دو آن هم ساخته شود. در این پروژه همه چیز درست بود. آقای سلطانی یک بار به من گفت واقعی بازی کن حتی اگر غلط بازی می کنی. من این موضوع را رعایت کردم و در آن لحظه کاملا نقش لیلا را تجربه کردم. لحظه عجیب و غریبی بود که شاید برایم تکرار نشود.من از آقای سلطانی نه تنها بازیگری بلکه اخلاق و انسانیت را یاد گرفتم.

پایان پیام/298

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل