نام « استقلال» لرزه بر اندام تیم ها می اندازد/ آبی ها باید« مشت اول» را در نیم فصل دوم با قدرت بزند


نام « استقلال» لرزه بر اندام تیم ها می اندازد/ آبی ها باید« مشت اول» را در نیم فصل دوم با قدرت بزند

ماجدی گفت: تیم استقلال باید در بازی نخست نیم فصل دوم در برابر تیم پیکان به قول بوکسورها مشت اول را با قدرت بزنند، چون ضربه اول برای تیم استقلال در نیم فصل دوم بسیار مهم و حیاتی است.

«میرشاد ماجدی» در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری شبستان با اشاره به شرایط تیم استقلال گفت: وقتی استقلال را از دور رصد و اخبارش را پیگیری می کنیم ،می بینیم هم کادر فنی و هم بازیکنان زحمات زیادی می کشند، اردوی خوبی هم در ترکیه برگزار کردند، امیدوواریم در بازی نخست نیم فصل دوم در برابر تیم پیکان به قول بوکسورها مشت اول را با قدرت بزنند، چون ضربه اول برای تیم استقلال در نیم فصل دوم بسیار مهم و حیاتی است.

رییس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال با اشاره به نقل و انتقالات استقلال در نیم فصل دوم بیان کرد: استقلال درابتدای نیم فصل اول بازی های خوبی ارایه نداد ولی با همان بودجه و نیروی انسانی که داشت در اواخر نیم فصل بسیار خوب عمل کرد و بازی های قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت. بنابراین استقلال در نیم فصل دوم چه بازیکن بگیرد و چه نگیرد، نامش به قدری بزرگ و پر آوازه است که ترس بر اندام تیم های دیگر می اندازد.

وی با بیان اینکه تیم استقلال با مشکلات زیادی روبرو است تصریح کرد: با وجود همه این مشکلات ،همیشه باید نقاط مثبت و نیمه پر لیوان را برای استقلال ببینیم لذا با توجه به قابلیت هایی که این تیم دارد، مطمئنا در نیم فصل دوم پیروز خواهد بود، چون استقلال در حوزه «ورزش فوتبال» یکی از قدرت های بزرگ جامعه محسوب می شود.

ماجدی با بیان اینکه آمدن فرهاد مجیدی به تیم استقلال را به فال نیک می گیریم، افزود: به هر حال مجیدی سالها در تیم استقلال بازی کرده و زحمات زیادی کشیده است، بنابراین حضورش می تواند، نقطه مثبتی هم برای کادر فنی و بازیکنان باشد و هم یک لیدر خوب برای باشگاه استقال محسوب شود.

پایان پیام/35

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403