فراخوان همکاری با نشریه بین‌المللی جبهه واحد


فراخوان همکاری با نشریه بین‌المللی  جبهه واحد

نشریه سه زبانه «جبهه واحد» در راستای لبیک به مأموریت مقام معظم رهبری به جنبش دانشجویی مبنی بر تشکیل جبهه واحد ضدآمریکایی و ضدصهیونیستی دانشجویان جهان اسلام، راه اندازی شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، کمیته بین الملل انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز با همکاری کمپین ضدآمریکایی و ضدصهیونیستی دانشجویان جهان اسلام، نشریه سه زبانه "جبهه واحد" را در راستای لبیک به مأموریت مقام معظم رهبری به جنبش دانشجویی مبنی بر تشکیل جبهه واحد ضدآمریکایی و ضدصهیونیستی دانشجویان جهان اسلام، راه اندازی شد.

از همه اساتید، دانشجویان و صاحب نظران علاقه‌مند درین حوزه که مایل به همکاری هستند دعوت به عمل می‌آید. اعلام همکاری و نیز یادداشت‌های خود را از طریق آی دی jebhevahed@ و یا با شماره 09309167757 در میان بگذارید.

فراخوان همکاری با نشریه بین‌المللی "جبهه واحد"


نقش زنان در نهضت‌های اسلامی، وظایف دانشجویان دختر جهان اسلام در تشکیل جبهه واحد ضدآمریکایی و ضدصهیونیستی دانشجویان دنیای اسلام، مولفه‌های حضور زنان در گفتمان مقاومت و جهاد، نقش مادران در تربیت نسل مجاهد و مقاوم، بررسی جایگاه همسران شهدا در پیروزی‌های جبهه مقاومت، ویژگی‌های زن طراز انقلاب اسلامی با تأکید بر محور مقاومت، نقش جنبش دانشجویی در معرفی زن طراز انقلاب اسلامی به فضای بین المللی، جایگاه زن در اسلام و فعالیت‌های اثرگذار اجتماعی، بررسی جایگاه زن و مادری در تمدن غرب از جمله موضوعات این نشریه اعلام شده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک