به گزارش افکارنیوز،

دکتر صادق نجفی مشاور عالی وزیر صنعت به همراه جمعی از مدیران خودرویی وزارت صنعت، معدن، تجارت در ساختمان معاونت فروش گروه خودروسازی سایپا حضور یافت و از نزدیک ضمن صحبت با مشتریان و مدیران گروه سایپا در جریان عملکرد ستاد پاسخ گویی این گروه قرار گرفت.

در این بازدید دکتر نجفی ضمن گفتگو با نماینده ویژه مدیرعامل گروه سایپا در حوزه فروش و خدمات پس از فروش، تاکید ویژه جهت پیگیری درخواست مشتریان و پاسخگویی مناسب به آنها را خواستار شد.

نجفی این بازدید را در راستای تاکید وزیر محترم صنعت جهت پاسخ گویی به مشتریان و افزایش رضایت مندی آنها دانست و گفت: خوشبختانه در روز شنبه با فراخوانی که از سوی دو خودروساز بزرگ کشور انجام و ستادی که به منظور پاسخگویی تشکیل شد رضایت بخش زیادی از مشتریان کسب شد و به دنبال این هستیم تا بتوانیم در قالب تعامل خودروسازان با بقیه مشتریان، رضایت حداکثری را جلب کنیم.

وی افزود: بازدیدی که امروز از معاونت فروش سایپا صورت گرفت در همین راستا و پیگیری موضوعات مطرح شده و خواست های مردم بود که خوشبختانه در این خصوص با دسته بندی مشتریان شرکت های سایپا، پارس خودرو، زامیاد و سایپا سیتروئن به نحو بسیار مطلوبی این موضوع در سایپا دنبال می شود و امیدوارم هرچه سریعتر این مشکل موجود برطرف شود.

نماینده ویژه وزیر صنعت در کمیته خودرو تاکید کرد: به دنبال تحقق رضایت مشتریان، نیاز به افزایش تولید در خودروسازان وجود دارد که برای انجام این امر باید هرچه زودتر تامین نقدینگی صورت پذیرد و خوشبختانه با پیگیری های انجام شده از طریق شخص وزیر صنعت و رئیس بانک مرکزی، تا انتهای هفته جاری از طریق بانک های عامل بخشی از مبلغ اعلام شده به خودروسازان با اولویت استفاده قطعه سازان و تامین زنجیره تامین جهت افزایش تولید انجام خواهد شد.