قطع راه ارتباطی 11 روستای پلدختر براثر بارش باران


قطع راه ارتباطی 11 روستای پلدختر براثر بارش باران

فرماندار پلدختر از قطع شدن راه ارتباطی 11 روستای شمال پلدختر براثر شدت بارش‌های اخیر خبر داد.

قطع راه ارتباطی 11 روستای پلدختر براثر بارش باران
به گزارش فانوس، نعمت الله دستیاری از قطع شدن راه ارتباطی ۱۱ روستای شمال پلدختر بر اثر بارش های اخیر خبر داد و اظهار داشت: هم اکنون این روستاها شامل باغ گل گل علیا، باغ گل گل سفلی، گل گل قهرمانی، کلک بیشه های وسطی، مولایی، صید محمد، حسین آباد، اسد، قیصور و صادق و روستای دم ژلاب راه ارتباطی دیگری ندارند.

وی افزود: تنها پل ارتباطی این روستاها در جریان سیلاب های گذشته تخریب و پل ارتباطی موقتی توسط اداره راهداری پلدختر برای ارتباط اهالی در کنار آن احداث شد اما متأسفانه بر اثر بارش های اخیر پل موقت نیز تخریب شده است.

هر لحظه امکان ریزش کوه در محورهای مواصلاتی پلدختر وجود دارد

فرماندار پلدختر به جاده های مواصلاتی شهرستان اشاره کرد و گفت: تاکنون گزارشی از ریزش کوه که منجر به مسدود شدن جاده های مواصلاتی شهرستان شود، نداشته ایم و تردد در تمام مسیر ها جریان دارد.

وی افزود: باتوجه شرایط جغرافیایی، مسیر کوهستانی، توپوگرافی منطقه و بافت نرم خاک و شدت بارش‌ها هر لحظه امکان ریزش کوه در محورهای مواصلاتی شهرستان پلدختر وجود دارد.

دستیاری خاطرنشان کرد: نقطه بحران شهرستان کانال تخریب شده در خیابان ولیعصر (عج) شهر پلدختراست که در مسیر جاده ترانزیتی واقع شده و احتمالا فرونشست آن موجب انسداد این محور می شود.

فرماندار پلدختر گفت: در جلسه ستاد بحران استانداری لرستان مبلغ ۲ میلیارد ریال برای شکافتن سراسری کانال و بهسازی آن اختصاص یافت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام