با مصوبه کمیسیون قضایی قرار بازداشت باید به تأیید دادستان و رئیس دادگستری شهرستان برسد


با مصوبه کمیسیون قضایی قرار بازداشت باید به تأیید دادستان و رئیس دادگستری شهرستان برسد

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، محمد دهقان نماینده مردم چناران در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست امروز قضایی مجلس،‌گفت: در جلسه امروز و ادامه طرح حبس‌زدایی و کاهش جمعیت زندانیان مورد بررسی و بخش‌هایی از آن به تصویب اعضای کمیسیون رسید. وی افزود: بر اساس مصوبه امروز کمیسیون بازداشت افراد علاوه بر نظر بازپرس نیازمند تأیید دادستان...

با مصوبه کمیسیون قضایی قرار بازداشت باید به تأیید دادستان و رئیس دادگستری شهرستان برسد با مصوبه کمیسیون قضایی قرار بازداشت باید به تأیید دادستان و رئیس دادگستری شهرستان برسد
به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، محمد دهقان نماینده مردم چناران در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست امروز قضایی مجلس،‌گفت: در جلسه امروز و ادامه طرح حبس‌زدایی و کاهش جمعیت زندانیان مورد بررسی و بخش‌هایی از آن به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

وی افزود: بر اساس مصوبه امروز کمیسیون بازداشت افراد علاوه بر نظر بازپرس نیازمند تأیید دادستان شهرستان است اگر نظر دادستان مخالف بود این مخالفت برای بازپرس لازم‌الاتباع است و دیگر بازپرس نمی‌تواند دادستان اختلاف کند و اختلافش به مرجع بالاتر ارجاع شود.

عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: علاوه بر این حتما، بازداشت افراد نیازمند این است که رئیس دادگستری شهرستان هم با بازداشت افراد موافقت کند و نظر رئیس دادگستری در این باره نظر قطعی است و اگر موافقت نکرد بازداشت منتفی می‌شود و قرار دیگری برای متهم صادر می‌شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...