آسانسورچی اولین اپلیکیشن خدمات آسانسور در تهران


مطلب آسانسورچی اولین اپلیکیشن خدمات آسانسور در تهران برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ حتما همه ما توی زندگیمون کسانی رو به یاد میاریم که کارشون رو اصولی و خیلی تر و تمیز انجام دادند. کسی که صرف نظر از اینکه چه کاری انجام میده تعمیر آسانسور باشه یا هرچیز...

حتما همه ما توی زندگیمون کسانی رو به یاد میاریم که کارشون رو اصولی و خیلی تر و تمیز انجام دادند. کسی که صرف نظر از اینکه چه کاری انجام میده تعمیر آسانسور باشه یا هرچیز دیگه ای کارش رو با عشق و علاقه هر چه تمامتر انجام میده. بعضی وقتا تو نگاه اول کنجکاو میشیم که چیکار میکنه؟ شاید بعضی هامون از خودمون هم پرسیده باشیم حالا این همه حساسیت برای چیه؟

اما اون شاید بی اعتنا به حوادث اطرافش مشغول و غرق کار خودش باشه و به سرویس آسانسور ادامه بده. انگار دنیا در کاری که اون داره انجام میده مکث کرده. حتما همه ما همچین نمونه هایی رو به یاد داریم و حتما همه ما تحسینش کردیم. شاید هم به حس و حالش غبطه خورده باشیم که شاید برای چیزهایی که از نظر ما پیش پا افتاده و ساده یا معمولی باشن چقدر ارزش فراوانی قائلن.

و چقدر قشنگتره وقتی می‌بینیم با ابزار های ساده و دم دستی ابتکاراتی هم کرده باشن برای زیباتر کردن کارشون. این ابتکارات ممکنه در نگاه اول برای ما معنی نداشته باشن.

اما برای اون ارزش معنوی خیلی زیادی به همراه داره چون با کارش گره خورده و در راستای بهتر و تمیزتر انجام دادن کارشون کمکشون میکنه. حتی ممکنه تنها ابزار یک نفر تو شغلش محاوره معمولی باشه. وقتی می‌بینیم یک نفر خالصانه و صادقانه با خوشرویی کارت رو انجام میده تا مدتها در ذهن پر مشغله ترین افراد هم باقی میمونه.

حتما همچین افرادی رو هم به خاطر داریم. همه اینها ممکنه از یک چیز نشات بگیره. پر رنگترینش تعهد کاریه. بله تعهدی که هر کدوم از ما در درون خودمون برای انجام کارهایی که باید انجام بدیم داریم.

این تعهد اگر با عشق و علاقه همراه باشه چه برای فردی که دارای مسئولیته و چه برای افرادی که با این فرد سر و کار دارن انرژی و اشتیاق خاصی به همراه داره. همین انرژی و احساس خوب که برای ما ایجاد شده، باعث میشه در ذهنمون ثبت بشه، چرا؟

چون با چیزی متفاوت از روزمرگی ها رو به رو شدیم. ما در آسانسورچی با چنین افرادی کار می کنیم. تا این انرژی رو برای خودمون و افرادی که باهاشون رو به رو می‌شیم به وجود بیاریم. ما کارمون رو با عشق انجام میدیم چون بهش اعتقاد داریم.

آسانسورچی اولین اپلیکیشن خدمات آسانسور در تهران

هدف اصلی ما در کنار انجام درست کار ایجاد تاثیر مثبته. با آسانسورچی این تجربه و خاطره خوب رو تجربه خواهید کرد.

برای ارتباط بیشتر و استفاده از خدمات اپلیکیشن آسانسورچی شرکت آسانسور و پله برقی الوند اقدام به طراحی سایت نموده است که شما می توانید با مراجعه به سایت asansorchi.com این اپلیکیشن را دانلود نموده و از خدمات آسانسورچی استفاده نمایید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟