فال روزانه سه شنبه 9 بهمن 97 + فال حافظ و فال تولد


فال روزانه سه شنبه 9 بهمن 97 + فال حافظ و فال تولد

فال روزانه، فال تولد، فال امروز، فال حافظ سه شنبه 97/11/9

فال روزانه سه شنبه 9 بهمن 97 + فال حافظ و فال تولد

فال روز تولد ( امروز سه شنبه 1397/11/9 )

دوست عزیزی که ۹ بهمن به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما به طور ذاتی شخصی جدی هستید و دلتان می‌خواهد که دیگران به شما و حریم شخصیتان احترام بگذارند. شما از تنهایی لذت می‌برید و ترجیح می‌دهید سر خودتان را با انجام کار‌هایی که دارید گرم کنید و نه در کار دیگران دخالت کنید و نه کسی کاری به کار شما داشته باشد. احساسات شما نسبت به ضعفا و نیازمندان بسیار عمیق و شدید هستند و نمی‌توانید آن‌ها را نادیده بگیرید. در سالی که پیش رو دارید فعالیت‌هایی بسیاری را در زمینه‌ی کمک به این افراد و بهتر کردن زندگیشان انجام خواهید داد که هم حال خودتان را خوب می‌کنند و هم گره‌ای از کار آن‌ها می‌گشایند. از همه‌ی این‌ها که بگذریم، با انجام این کار‌ها شما با افراد جدید و با نفوذی آشنا خواهید شد که می‌توانند اثرات مهمی روی زندگی شما بگذارند و در پیش بردن اهداف شخصیتان نیز به شما کمک کنند. نغییرات، چه در زندگی حرفه‌ای و چه در زندگی شخصیتان قطعی هستند. مواظب باشید با سرمایه گذاری‌های اشتباه پولی را از دست ندهید و تا جای ممکن پولی به کسی قرض ندهید. با این که مستقل و آزاد بودن برایتان اهمیت زیادی دارد، برای حفظ رابطه‌ی عاطفی خود سعی کنید کمی با طرف مقابل تان کنار بیایید.
فال روزانه سه شنبه 9 بهمن 97 + فال حافظ و فال تولد

فال روزانه سه شنبه 9 بهمن 97 مخصوص متولدین فروردین
امروز تخیلتان دارد شما را به سرزمین‌های دوردست می‌کشاند و از دنیای واقعی دورتان می‌کند. شما در تمام طول روز در حال رویاپردازی خواهید بود و حتی این خیالات و رویا‌ها می‌توانند در نگرش منطقی شما مشکل ایجاد کنند و نگذارند کار‌های رومزه تان را با دقت و تمرکزی که از شما انتظار می‌رود به انجام برسانید. با این حال باید این واقعیت را هم در نظر داشته باشید که این رویا‌ها و خیالات بی دلیل به سراغ شما نیامده اند و باید راهی پیدا کنید تا تجلی آن‌ها را در زندگی واقعی خود نیز ببینید. امروز کمی کسل هستید و حال و حوصله‌ی کار کردن را ندارید، اما تازه اول هفته است و برای استراحت و نشستن در خانه باید کلی منتظر بمانید.

روشن از پرتو رویت نظری نیست که نیست***منت خاک درت بر بصری نیست که نیست

ناظر روی تو صاحب نظرانند آری***سر گیسوی تو در هیچ سری نیست که نیست

تعبیر:تو مقبول درگاه خداوندی و رحمت او شامل حالت می باشد. دولت و عزت نصیب تو شده و به لطف خداوند است که به ثروت می رسی. کاری را که می خواهی انجام بدهی بسیار سودمند است اما مواظب باش، خدا را فراموش نکنی که هر چه داری از اوست. همه در مقابلت هیچ اند پس از قدرت خود بصورت تازیانه استفاده نکن.

فال روزانه سه شنبه 9 بهمن 97 + فال حافظ و فال تولد
فال روزانه سه شنبه 9 بهمن 97 مخصوص متولدین اردیبهشت
یادتان باشد که چیز‌هایی در دنیای اطرافتان وجود دارند که هر چند نمی‌توانید آن‌ها را با چشم هایتان ببینید و یا حضور فیزیکیشان را احساس کنید، اما می‌توانند نقش مهمی را در زندگی شما ایفا کنند و به همین دلیل هم باید به آن‌ها دقت و توجه کافی داشته باشید. با وجود این که در برقراری ارتباط با دیگران با مشکل خاصی مواجه نیستید و مکالماتتان با آن‌ها خیلی خوب پیش می‌روند ترجیح می‌دهید در مورد برخی مسائل با آن‌ها صحبت نکنید و در خلوت ذهن خود به تجزیه و تحلیل آن‌ها بپردازید. ذهن عملگرایی که دارید به شما کمک خواهد کرد که در تجزیه و تحلیل این مسائل و پیدا کردن راه حل‌هایی که دنبالشان هستید بسیار موفق باشید.

ای غایب از نظر به خدا می‌سپارمت***جانم بسوختی و به دل دوست دارمت

تا دامن کفن نکشم زیر پای خاک***باور مکن که دست ز دامن بدارمت

تعبیر:منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید

فال روزانه سه شنبه 9 بهمن 97 + فال حافظ و فال تولد
فال روزانه سه شنبه 9 بهمن 97 مخصوص متولدین خرداد
امروز سعی کنید احساس عشق و محبت و شادی خود را با سخاوت بیشتری با دیگران به اشتراک بگذارید و به جای این که تمرکزتان فقط روی خودتان باشد سعی کنید به اطرافیانتان توجه بیشتری داشته باشید. اگر انرژی امروز خود را در راه دنبال کردن اهداف گروهی و منافع جمعی به کار بگیرید نتیجه‌ای که به دست خواهید آورد خیلی بهتر خواهد بود و علاوه بر آن خودتان نیز احساس رضایت بیشتری خواهید داشت. انگار در کار کردن با دیگران جادویی نهفته است که خودتان به تنهایی هیچ وقت نمی‌توانید آن را در کارهایتان ببینید. علاوه بر همه‌ی این ها، شما امروز از کار کردن چیز‌های زیادی یاد خواهید گرفت که بعدا هم به دردتان می‌خورند.

چه لطف بود که ناگاه رشحه قلمت***حقوق خدمت ما عرضه کرد بر کرمت

به نوک خامه رقم کرده‌ای سلام مرا***که کارخانه دوران مباد بی رقمت

تعبیر:آبی که ریخته شد دیگر جمع نمی شود. کاریست که انجام شده در صدد باش تا جبرانش کنی. هیچ سر بی گناهی بالای دار نمی رود. شما از این ورطه نجات پیدا می کنی. کدورت را با صفای دل به خوبی جواب بده. بندها باز می شوند و تو به آزادی خواهی رسید.

فال روزانه سه شنبه 9 بهمن 97 + فال حافظ و فال تولد

فال روزانه سه شنبه 9 بهمن 97 مخصوص متولدین تیر
امروز تغییرات شدید و ناگهانی که در احساساتتان به وجود می‌آیند باعث شده اند که نسبت به صحت احساسات خود دچار شک و تردید شوید، اما به جای این که خودتان ر. با این فکر‌ها آزار بدهید و به دنبال پیدا کردن یک دلیل منطقی برای این تغییرات باشید بهتر است خودتان را با جریان این تغییرات هماهنگ کرده و ببینید در نهایت به کجا خواهید رسید. داشتن این همه احساسات و توانایی بیان آن‌ها نعمت بزرگی است که نصیب هر کسی نمی‌شود. سعی نکنید که احساسات خود را مخفی و یا سرکوب کنید و آزادانه آن‌ها را به زبان بیاورید. امشب با مادربزرگتان تصمیم بگیرید و به او بگویید که دوستش دارید و دلتان برای او تنگ شده است!

حال دل با تو گفتنم هوس است***خبر دل شنفتنم هوس است

طمع خام بین که قصه فاش***از رقیبان نهفتنم هوس است

تعبیر:از شر شیطان به خدا پناه ببر، جز خدا کسی با تو نیست. فعلا جور و ستم بر روی سرت سایه انداخته و با گوشه نشینی و آه کشیدن کار درست نمی شود. در راهی که قدم می گذاری کسی حمایتت نمی کند. با آرزوی مرگکردن هم کاری از پیش نمی بری. نه خود را آزار بده و نه دیگران را. پایان شب سیه سپید است. انشاالله.

فال روزانه سه شنبه 9 بهمن 97 + فال حافظ و فال تولد

فال روزانه سه شنبه 9 بهمن 97 مخصوص متولدین مرداد
امروز ابهاماتی که در محل کار و در مورد وظایفتان وجود دارند شما نمی‌توانید به راحتی روی کار خود تمرکز کرده و وظایفتان را با اعتماد به نفس کافی انجام دهید. شما همیشه ترجیح می‌دهید اهداف مشخصی داشته باشید و مسیرتان برای رسیدن به این اهداف نیز تعیین شده باشد تا میزان کارایی خود را به بیشترین میزان ممکن برسانید. این بلاتکلیفی و ابهامی که امروز را در بر گرفته باعث شده است که دچار تردید باشید و ندانید چکار باید بکنید. شاید در چنین موقعیتی دلتان بخواهد خودتان را کنار کشیده و از وضعیتی که پیش آمده است فرار کنید. این روش کمک چندانی به شما نخواهد کرد و بهر حال مجبور خواهید بود با این مشکل خود مواجه شوید، پس همین حالا دست به کار شوید!

اگر آن ترک شیرازی به دست آرد دل ما را***به خال هندویش بخشم سمرقند و بخارا را

بده ساقی می باقی که در جنت نخواهی یافت***کنار آب رکن آباد و گلگشت مصلا را

تعبیر:بخت بسیار خوبی نصیبتان شده که از خوبی زبانزد خاص و عام است. او در همه حال با شماست و لحظه ای از شما جدا نمی شود. دل ویرانه تان را سامان می بخشد. محبت خودتان را از او دریغ نکنید. در ایام بهار بشارتی به شما می دهند که لیاقت این بشارت را دارید چون مقامتان نزد خداوند بسیار بالاست.

فال روزانه سه شنبه 9 بهمن 97 + فال حافظ و فال تولد

فال روزانه سه شنبه 9 بهمن 97 مخصوص متولدین شهریور
امروز شما علاقه‌ی بسیار زیادی به چیز‌هایی دارید که حداقل در حال حاضر نمی‌توانید آن‌ها را داشته باشید. به جای این که با رویارویی با این واقعیت که نمی‌توانید خواسته هایتان را به دست بیاورید ناراحت و نا امید شوید به دنبال درسی باشید که این موقعیت می‌تواند برای شما به همراه داشته باشید. شاید مهم‌ترین درسی که می‌توانید از این مسئله بگیرید این باشد که شما در واقع اصلا به این چیز‌ها هیچ نیازی ندارید. شما دارید نسبت به خواسته‌های خود خیلی احساساتی رفتار می‌کنید و این اصلا به نفع شما نیست. سعی کنید به نیاز‌ها و هوس‌های خود تمایز قائل شوید و سپس بر اساس اهمیت نیازهایتان برای دستیابی به آن‌ها برنامه ریزی کنید.

لعل سیراب به خون تشنه لب یار من است***وز پی دیدن او دادن جان کار من است

شرم از آن چشم سیه بادش و مژگان دراز***هر که دل بردن او دید و در انکار من است

تعبیر:از روزگار انتظار بی اندازه داری و مرتب گله می کنی. زیاد شکایت نکن. حوادثی برایت اتفاق می افتد تا امتحان شوی. غم دنیا را نخور اینها همه خواست خداوند است پس از روزهای خوش زندگیت نهایت استفاده را بکن و از آنلذت ببر و قدر نعمت های خدا را بدان.

فال روزانه سه شنبه 9 بهمن 97 + فال حافظ و فال تولد

فال روزانه سه شنبه 9 بهمن 97 مخصوص متولدین مهر
امروز اگر مجبور به نوشتن چیزی باشید ممکن است یکباره به خودتان بیایید و ببینید بی آن که حتی یک کلمه روی کاغذ نوشته باشید ساعت‌ها به آن خیره شده و در عالم خیال و رویا غرق شده اید. هر کاری که می‌کنید نمی‌توانید افکار خود را متمرکز کرده و آنچه در ذهنتان است را روی کاغذ بیاورید. شاید انگیزه‌ی کافی برای انجام این کار را نداشته باشید و غرق شدن در عالم رویا برایتان خوشایندتر باشد. با این حال جای هیچ گونه نگرانی نیست، چون همین که روی انجام کارتان تمرکز کرده و آن را آغاز کنید خودتان هم نخواهید فهمید که کی و چگونه آن را به پایان رسانده اید. خوشبختانه امروز به ویژه در زمینه‌ی حرفه‌ای بخت با شما یار است.

تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد***وجود نازکت آزرده گزند مباد

سلامت همه آفاق در سلامت توست***به هیچ عارضه شخص تو دردمند مباد

تعبیر:مشکلاتتان بزودی حل خواهد شد و شما به نیت خودتان خواهید رسید. بعد از تاریکی و غم، روشنایی در انتظار شماست. خودتان را برای کاری که می خواهید انجام دهید آماده سازید. با توکل به حق و راه و رسم دینداری به کام دلتان می رسید. راز خودتان را به کسی نگوئید.


فال روزانه سه شنبه 9 بهمن 97 + فال حافظ و فال تولد
فال روزانه سه شنبه 9 بهمن 97 مخصوص متولدین آبان
اگر احساس می‌کنید که لازم است برای فرار از این روند تکراری که در آن اسیر شده اید کاری انجام دهید امروز فرصت خوبی است برای آن که با دقت بیشتری زندگی خود و کار‌ها و تصمیماتتان را مورد بررسی قرار دهید. به جای این که دنبال راهی برای فرار از وضعیت فعلی خود باشید بهتر است به دنبال پیدا کردن راهی برای تغییر آن و لذت بردن از زندگی خود باشید. از این که از خودتان و آنچه انجام می‌دهید رضایت کامل را دارید اطمینان کامل حاصل کنید. اگر به اندازه‌ی کافی احساس خوشبختی و رضایت نمی‌کنید زمان ایجاد تغییرات بزرگ در روند زندگیتان فرا رسیده است. البته قدم به قدم پیش بروید و به یکباره همه چیز را زیر و زبر نکنید.

ای نسیم سحر آرامگه یار کجاست***منزل آن مه عاشق کش عیار کجاست

شب تار است و ره وادی ایمن در پیش***آتش طور کجا موعد دیدار کجاست

تعبیر: کارهای مهم را بازیچه نگیر چون خطا می کی. حرفی را زده ای که عدهای از تو رنجیده اند، دل آنها را بدست بیاور، چون د زمان پیری و تهایی کسی نیست که دیگر با او همدلی کنی و هم سخن شوی. ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است. الان همدیر نیست. طبیب تو خداوند اس روبه سوی او آور تا تو را شفا دهد و از مشقات رهایت سازد.

فال روزانه سه شنبه 9 بهمن 97 + فال حافظ و فال تولد

فال روزانه سه شنبه 9 بهمن 97 مخصوص متولدین آذر
شما همیشه از شوخی کردن و خنداندن دیگران لذت می‌برید، اما امروز بهتر است نهایت دقت و احتیاط را به کار بگیرید تا مبادا برای خنداندن دیگران و یا عزیز کردن خودتان به یک نفر دیگر، هر چند ناخواسته، آسیبی وارد کنید. اگر نسبت به داشتن چنین رفتاری با دیگران بی تفاوت باشید دیر یا زود خودتان نیز در همین دام خواهید افتاد و چنین وضعیتی را تجربه خواهید کرد. در انتقال اخبار و اطلاعاتی که امروز به دستتان می‌رسند بهتر است که با احتیاط بیشتری برخورد کنید و تا زمانی که از صحت آن‌ها اطمینان کامل پیدا نکرده اید چیزی به زبان نیاورید، چون امروز از آن روز‌هایی است که اگر در این مورد دقت کافی نداشته باشید خودتان را به دردسر خواهید انداخت.

آن سیه چرده که شیرینی عالم با اوست***چشم میگون لب خندان دل خرم با اوست

گر چه شیرین دهنان پادشهانند ولی***او سلیمان زمان است که خاتم با اوست

تعبیر: او تو را خیلی دوست دارد و تا زمان مرگ فراموشت نخواهد کرد ولی خود را در مقابلش کوچک نکن. تو هم به او فکر می کنی. مصلحت در این است که یار عشق خود را بروز ندهد و همه چیز را با شوز دل تحمل کند تا تو هم در مراحل عشق به پای او برسی.

فال روزانه سه شنبه 9 بهمن 97 + فال حافظ و فال تولد

فال روزانه سه شنبه 9 بهمن 97 مخصوص متولدین دی
امروز احساسات شما ممکن است که باعث گمراهیتان شوند، پس بهتر است که در رفتارهایتان با دیگران و قضاوت‌های که درمورد آن‌ها می‌کنید احتیاط بیشتری به خرج بدهید. قبل از این که هر تصمیمی بگیرید و یا هر نتیجه گیری همی انجام دهید سعی کنید تمام اطلاعات لازم را کسب کرده و از روی عجله کاری نکنید که بعدا باعث پشیمانی شما شود. امروز افرادی که با آن‌ها سر و کار دارید خیلی لجباز، احساساتی و غیر قال اعتماد به نظر می‌رسند، اگر می‌بینید نمی‌توانید با آن‌ها کنار بیایید روابط خود با آن‌ها را تا جایی که می‌توانید محدود کنید. اگر می‌بینید امروز به آن خوبی که انتظار داشته اید نیست، بهتر است در نگرش خود تجدید نظر کنید!

میر من خوش می‌روی کاندر سر و پا میرمت***خوش خرامان شو که پیش قد رعنا میرمت

گفته بودی کی بمیری پیش من تعجیل چیست***خوش تقاضا می‌کنی پیش تقاضا میرمت

تعبیر: هر چیزی را که برای خود نمی پسندی برای دیگران هم مپسند. خود را گرفتار مسئله ای کرده ای که نجات از آن بسیار سخت است. آنقدر خود را غرق در این کار کرده ای که اطرافیان را از یاد برده ای. مقاومت کن حتی اگر مجبور شوی التماس کنی. خود را رهایی ده.

فال روزانه سه شنبه 9 بهمن 97 + فال حافظ و فال تولد
فال روزانه سه شنبه 9 بهمن 97 مخصوص متولدین بهمن
امروز با مقایسه‌ی زمانی که در کنار دیگران می‌گذرانید با زمانی که در خلوت و تنهایی سپری می‌کنید خواهید دید که وقتی در کنار دیگران هستید می‌توانید افکار خود را خیلی بهتر نظم دهی و بیان کنید و در نتیجه می‌توانید بعدا در خلوتتان هم روی خودتان و افکارتان بهتر تمرکز کنید، پس تا جایی که می‌توانید از حبس کردن خود در خانه و یا اتاق کارتان خودداری کنید و با دیگران در ارتباط باشید. شب که به خانه می‌روید ممکن است با چهره‌ی اخمو و درهم همسرتان مواجه شوید. این از آن صحنه‌هایی نیست که بعد از یک روز شلوغ کاری برای شما چندان مطبوع باشد، اما سعی کنید با او صحبت کرده و به دلیل ناراحتی اش پی ببرید.

شکفته شد گل حمرا و گشت بلبل مست***صلای سرخوشی ای صوفیان باده پرست

اساس توبه که در محکمی چو سنگ نمود***ببین که جام زجاجی چه طرفه‌اش بشکست

تعبیر: از سخن یاوه گویان ناراحت نشو تو همان راه راست را برو چون به نتیجه ی کارت اعتقاد داری. از استهزائ حریفان و ب خردان ناراحت نشو چون یکرنگ هستی و کبر و غرور هم نداری. در بارگاه حق تعالی مورد عنایت قرار می گیری.روی حمایت و دلسوزی بستگان هم حساب نکن.

فال روزانه سه شنبه 9 بهمن 97 + فال حافظ و فال تولد

فال روزانه سه شنبه 9 بهمن 97 مخصوص متولدین اسفند
امروز شرکت در سمینارها، کلاس‌ها و یا بحث‌هایی که ذهن شما را به چالش می‌کشند و در جریان افکار و ایده‌های دیگران قرار می‌دهند برای شما بسیار مفید خواهد بود. دیدن تعصب و هیجانی که دیگران نسبت به افکار و عقاید خود دارند، حتی اگر با آن‌ها موافق نباشید هم می‌تواند درس‌های مهمی را برای شما به همراه داشته باشد. در بحث‌هایی که شرکت می‌کنید با اعتماد به نفس کافی نظرات خود را بیان کرده و از این که مخالفت خود با نظرات دیگران را اعلام کنید هراسی نداشته باشید، فقط مواظب باشید که حتی اگر با کسی مخالف هستید این اختلاف نظر را با کمال ادب و احترام نشان دهید و باعث ناراحتی او نشوید.

برو به کار خود ای واعظ این چه فریادست***مرا فتاد دل از ره تو را چه افتادست

میان او که خدا آفریده است از هیچ***دقیقه‌ایست که هیچ آفریده نگشادست

تعبیر:در راهی که قدم نهاده ای هزاران رقیب داری که باید از میدان به در کنی. احساس غریبی می کنی اما به همین زودی چشمت به جمال یار روشن می شود و همگان برای اینوصل جشن خواهند گرفت. هیچ دردی نیست که درمان نداشته باشد. طبیب درد تو هم رسیدن به یار است.

فال روزانه سه شنبه 9 بهمن 97 + فال حافظ و فال تولد
*همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403