سه شلیک به رکوردهای ایران؛ بدترین شکست برای بهترین دفاع


سه شلیک به رکوردهای ایران؛ بدترین شکست برای بهترین دفاع

تیم ملی برای اولین بار، در دوران کی‌روش با اختلاف سه گل شکست خورد.

تیم ملی برای اولین بار، در دوران کی‌روش با اختلاف سه گل شکست خورد.

به گزارش وبسایت نود، تیم ملی در دوران کی‌روش با تیم‌های بزرگی کرد. آرژانتین، پرتغال و اسپانیا در جام جهانی و سوئد و شیلی در بازی‌های دوستانه، هیچکدام نتوانستند برد یک طرفه‌ای مقابل ایران بدست آورند. در بازی با ژاپن اما، شیرازه تیم ملی از هم پاشید و بدترین شکست‌مان در دوران کی‌روش را خوردیم.

ایران در دوران 8 ساله کی‌روش، فقط 3 بار با اختلاف بیشتر از یک گل به حریفانش باخته بود. تیم ملی در دو مسابقه دوستانه، 3-1 به عمان سوئد باخت و در جام جهانی 2014 مقابل بوسنی، مثل امروز روحیه‌ش را باخت و 3-1 شکست خورد. امروز و در مسابقه‌ای که در صورت تمدید نشدن قرارداد می‌تواند آخرین بازی کی‌روش باشد، تیم ملی با نتیجه 3-0 به ژاپن باخت. در مسابقه‌ای که تا قبل از گل اول، ژاپن هیچ شوت داخل چارچوبی هم نزده بود. آخرین باری که تیم ملی با اختلاف 3 گل شکست خورد، به بازی دوستانه تیم قطبی با برزیل مربوط می‌شود.

این باخت، به صورت مشترک بدترین باخت تیم ملی در جام ملت‌های آسیا هم هست. تیم ملی فقط یک بار و در جام ملت‌های 1988 با همین نتیجه، از کره جنوبی شکست خورده بود. بدترین باخت برای تیمی که تا نیمه نهایی گل نخورده بود، سرنوشت تلخی محسوب می‌شود. تیمی که با یک اشتباه غیر حرفه‌ای، از عرش به فرش سقوط کرد.

22330

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند