هفتمین اردوی بزرگ جهادی خدمت بهزیستی شیراز در حال انجام است


هفتمین اردوی بزرگ جهادی خدمت بهزیستی شیراز در حال انجام است

آزرمی گفت: هفتمین اردوی بزرگ جهادی خدمت در منطقه سیاخ دارنگون و دهستان شور آب در ادامه دیگر اردوهای امسال به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی انجام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حمید آزرمی» امروز (دوشنبه 8 بهمن) از برگزاری هفتمین اردوی جهادی خدمتگذاری بهزیستی شهرستان شیراز با هدف رسیدگی به معلولان و مددجویان روستایی ابراز رضایت می کند و گفت: این اردو هشتم بهمن امسال با وجود سرمای هوا در این مناطق به خوبی برگزار شد، نگاه ما در بهزیستی توزیع متوازن خدمت رسانی به مددجویان است.

مدیر بهزیستی شهرستان شیراز افزود: هفتمین اردوی بزرگ جهادی خدمت در منطقه سیاخ دارنگون و دهستان شور آب در ادامه دیگر اردوهای سال جاری انجام شده است و خدا رو شکر اردوی پرباری را پشت سر گذاشتیم و همچنان اردوی خدمت رسانی ۹۷ ادامه دارد.

وی با بیان اینکه نگاه ما رسیدگی به مددجویانی است که توانایی حضور در شیراز و این مدیریت را ندارند و خدمتی تا اکنون دریافت نکردند، عنوان کرد: من از مشارکت موسسه «چلچراغ آل طاها»، موسسه «آتیه مریم» و موسسه مشارکت زنان نیکوکار «ریحانه» ما را در بر پایی و خدمت رسانی به این منطقه یاری کردند تقدیر و تشکر می کنم.

آزرمی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این اردوی جهادی، خدمت به محرومان و معلولان و اقشار در معرض آسیب روستاهای سیاخ دارنگون و شورآب بود که از هشت صبح آغاز شد و هشت شب به اتمام رسید.

مدیر بهزیستی شهرستان شیراز گفت: هفتمین اردوی جهادی خدمت رسانی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با محوریت آگاه سازی آسیب های اجتماعی و شناسایی کودکان در معرض آسیب مدارس ناحیه یک شیراز در منطقه سیاخ دارنگون و دهستان شورآب، توزیع سبد کالا، رفع نیازهای فوری و اضطراری مددجویان کم برخوردار چند معلولی و ویزیت رایگان پزشک در محل با حضور پر شور و حماسی موسسات خیریه و مراکز غیر دولتی تابعه مدیریت بهزیستی شهرستان شیراز انجام شد.

پایان پیام/588

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور