ویژه برنامه «با ولایت تا شهادت» در کرمان برگزار می‌شود


ویژه برنامه «با ولایت تا شهادت» در کرمان برگزار می‌شود

گروه فرهنگی - دبیر مجموعه فرهنگی روضه‌العباس(ع) کرمان از برگزاری ویژه برنامه «با ولایت تا شهادت» به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا(س) در کرمان خبر داد.

ویژه برنامه «با ولایت تا شهادت» در کرمان برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمان، حسن محمدی‌پور، دبیر مجموعه فرهنگی روضه‌العباس(ع) کرمان دیروز دوشنبه، 8 بهمن با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه «با ولایت تا شهادت» در کرمان گفت: این ویژه‌برنامه به‌مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا(س) و با همکاری معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمان و اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کرمان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اهداف برگزاری این مراسم افزود: تبیین، ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ فاطمی و سیره عملی حضرت زهرا(س) که در حقیقت همان پیروی از ولایت است از جمله مهم‌ترین اهداف برگزاری این ویژه‌برنامه است.
دبیر مجموعه فرهنگی روضه‌العباس(ع) کرمان با اشاره به اینکه حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور و حجت‌الاسلام سیدمحمد انجوی‌نژاد سخنرانان ویژه‌برنامه «با ولایت تا شهادت» هستند که به تبیین و تشریح مسائل دینی و معنوی برای جوانان می‌پردازند، افزود: مداحان مطرح کشوری از جمله مهدی سلحشور، مهدی رسولی و مجتبی رمضانی به مداحی و مرثیه‌سرایی می‌پردازند.
یادآور می‌شود، ویژه‌برنامه «با ولایت تا شهادت» از سه‌شنبه نهم تا پنج‌شنبه یازدهم بهمن‌ماه به مدت سه شب و از ساعت 7:30 شب دربیت‌المهدی(عج) واقع در بلوار 22 بهمن کرمان، جنب شهربازی برگزار می‌شود.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار