لحظه رسوا شدن داماد خیانتکار در جشن عروسی‌اش! +فیلم


لحظه رسوا شدن داماد خیانتکار در جشن عروسی‌اش! +فیلم

زن جوان با پوشیدن لباس عروس و حاضر شدن در جشن عروسی داماد و عروس را در مقابل مهمانان غافلگیر کرد.

لحظه رسوا شدن داماد خیانتکار در جشن عروسی‌اش! +فیلم به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مرد جوان اهل آفریقای جنوبی که سرگرم برگزاری جشن عروسی خود در کلیسایی در این کشور بود نمی دانست رقیب عشقی عروس قصد دارد او و مهمانانش را غافلگیر کند. در حالی که داماد به همراه عروس آماده ادای سوگند ازدواج می‌شدند ناگهان رقیب عشقی عروس در حالی که لباس عروس بر تن داشت، وارد کلیسا شد و همه را در شوک فرو برد.

ویدئویی که توسط یکی از مهمانان و با کمک دوربین تلفن همراه تهیه شده، لحظه حضور این زن در کلیسا را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو که تبدیل به ویدئویی پربازدید و داغ در شبکه های اجتماعی و به ویژه توئیتر شده است مشاهده می شود با حضور این زن جوان مراسم عروسی دچار هرج و مرج می شود. در این لحظه در حالی که صدای همهمه مهمانان در کلیسا پیچیده است یک مرد تنومند تلاش می کند تا مانع نزدیک شدن رقیب عشقی عروس به عروس و داماد شود. این در حالی است که این زن مدام فریاد می کشد و قصد نزدیک شدن به آنها را دارد.

هنوز مشخص نیست آیا این جشن عروسی ادامه پیدا کرده است. این ویدئو از زمان انتشار تاکنون ۶۰۰۰۰۰ بیننده داشته و ۶۰۰۰ مرتبه نیز در توئیتر به اشتراک گذاشته شده است. انتشار این ویدئو واکنش کاربران را نیز به همراه داشت. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «امیدوارم هر مردی که به زنش خیانت می کند در چنین موقعیت هایی گرفتار شود.» همچنین یک کابر دیگری در کامنت دیگر نوشت: «چطور آن عروس واقعی آنجا ایستاده و منتظر ادامه جشن عروسی خودش است؟ چرا هیچ یک از خانواده و اقوام عروس بر سر داماد خیانتکار فریاد نمی زنند؟ آنها که در حال شادی و هلهله هستند چه کسانی هستند؟»

انتهای پیام/

حضور ناگهانی رقیب عشقی در جشن عروسی!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش