444 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی گلستان پرداخت شد‌


 444 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی گلستان پرداخت شد‌

استاندار گلستان گفت: تاکنون 382 واحد تولیدی به بانک‌ها برای دریافت 1398 میلیارد تومان تسهیلات معرفی شده‌اند که تاکنون 101 واحد تولیدی، 444 میلیارد تومان تسهیلات دریافت کردند.

به گزارش گلستان 24 ؛ به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، سید مناف هاشمی در یکصد و بیست و نهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، اظهارداشت: باید شرایط کشور را درک کنیم و توسعه اشتغال کمک نماییم اما در این میان باید مراقب کسانی که با تخلف و رانت می خواهد از ظرفیت هایی همچون کارگروه تسهیل سوء استفاده کند، نیز باشیم.

وی افزود: در حالت طبیعی ما باید تلاش کنیم و اجازه ندهیم چراغ واحد تولیدی خاموش شود اما اگر فردی بخواهد قوانین را دور بزند و به جای تولید از مهلت‌های قانونی و تسهیلات این کارگروه استفاده کند، به شدت با او مقابله خواهیم کرد.

هاشمی از دستگاه‌های اجرایی مرتبط با کارگران خواست نظارت لازم را بر واحدهای تولیدی و حقوق کارگران داشته باشند تا مبادا آنان با معوقات حقوق طولانی مدت مواجه شوند.

استاندار گلستان خاطر نشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 382 واحد تولیدی به بانک‌ها برای دریافت 1398 میلیارد تومان تسهیلات معرفی شده‌اند که تاکنون 101 واحد تولیدی، 444 میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده‌اند و لازم است بانک‌ها همکاری بیشتری برای ارائه تسهیلات به مشتریان داشته باشد.

هاشمی با اشاره به رتبه استان در ارائه تسهیلات رونق تولید در حال حاضر، یادآور شد: طی چند هفته گذشته رتبه دوم استان به علت تلاش بیشتر دیگر استان‌ها به چهارم رسیده و گلستان پس از استان‌های البرز، سمنان و مرکزی قرار گرفته است که دستگاه‌های اجرایی مرتبط و بانک‌های استان باید تلاش کنند تا جلسه بعد کارگروه گلستان به جایگاه پیشین خود بازگردد.

وی به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: در 40 سال گذشته انقلاب دستاوردها و برکات فراوانی برای همه داشته و باید در بیان اقدامات اشاره به وضعیت قبل و مقایسه آن با وضعیت فعلی بشود.

مدیر کل صنعت معدن تجارت استان گلستان هم در این جلسه گزارشی از اقدامات صورت گرفته ارائه کرد و افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون 444 میلیارد تومان به 101 واحد تولیدی پرداخت شده که بخش عمده‌ای از آن پس از شهریور ماه جاری صورت گرفته است.

حسینقلی قوانلو افزود: دستگاه‌های مصرفی استان همکاری خوبی با واحد های تولیدی داشته‌اند و امیدواریم با تداوم این تعامل شاهد رونق اشتغال واحدهای تولیدی باشیم.


انتهای پیام / تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تلفات کی یف در محور دونتسک جنوبی نزدیک به صد نفر رسیده است