پیام ویدئویی نتانیاهو خطاب به ملت ایران


بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس ویدئوی دیگری را خطاب به مردم ایران منتشر کرده و در آن با طرح این موضوع که در دوران...

فارس: بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس ویدئوی دیگری را خطاب به مردم ایران منتشر کرده و در آن با طرح این موضوع که در دوران پیش از انقلاب اسلامی، اسرائیل به ایران کمک‌هایی ارائه کرده مدعی شد که امیدوار است در آینده ایران و اسرائیل همکاری داشته باشند.

نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس، در تازه‌ترین ویدئوی خود یادآوری می‌کند که اسرائیل، در دوران حاکمیت رژیم پهلوی، کارشناسان کشاورزی به ایران اعزام کرده و مهندسان اسرائیلی به ساخت فرودگاه کمک کرده‌اند. نتانیاهو همچنین گفته که در آن دوره، اسرائیل برای نجات ایرانیان زلزله‌زده، تیم‌های نجات به این کشور اعزام کرده بود.

نتانیاهو در ادامه ویدئوی خود در یک استنتاج عجیب می‌گوید: «باورش سخت است؟ این به‌خاطر آن است که همه موارد مزبور، پیش از سال ۱۹۷۹ (سال انقلاب اسلامی ایران) رخ دادند اما چهل سال پیش، یعنی در همین سال، آیت‌الله‌ها ایران را به یک حاکمیت دینی خدامحور تبدیل و به اسرائیل اعلام جنگ کردند.»

نتانیاهو که رژیمش در کنار دولت آمریکا، در تحمیل تحریم‌های ظالمانه علیه مردم ایران، نقش اصلی ایفا کرده و از بیان آن نیز ابایی ندارد در ادامه گفت که در نتیجه این تغییر، بیشتر از همه مردم ایران به رنج افتاده‌اند. «همان‌طور که آزادی آنها در‌هم کوبیده می‌شد، قیمت مواد غذایی‌شان افزایش می‌یافت!»

وی همچنین ادعا کرد که تل‌آویو پارسال برای کمک به زلزله‌زدگان ایرانی پیشنهاد داده اما حکومت ایران این پیشنهاد را رد کرده است.

نتانیاهو بار دیگر به وب‌سایتی که برای «ارائه تخصص‌های مربوط به آب» به ایرانی‌ها راه‌اندازی کرده اشاره کرد و گفت که ایران، این پیشنهاد او را نیز رد کرده است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد: «خوشبختانه هزاران ایرانی از این سایت بازدید کردند. می‌بینید! من به قولم وفادارم! اما حکومت تهران، این‌چنین نیست.»

در ادامه ویدئوی نتانیاهو، بخش‌هایی از وعده‌های اقتصادی حسن روحانی در رقابت‌های انتخاباتی سال ۱۳۹۲ پخش می‌شود و پس از آن نتانیاهو ادعا می‌کند که «آنها به مردم ایران پول ندادند. توافق هسته‌ای بیش از ۴۰ میلیارد دلار برای ایران در سال ۲۰۱۷ آورده داشت…»

او با تروریستی‌خواندن گروه‌های مقاومت اسلامی در منطقه، گفت این پول به این گروه‌ها داده شده است.

نتانیاهو که در آستانه انتخابات در سرزمین‌های اشغالی به هر اقدامی برای بهبود وضعیت سیاسی خود دست می‌زند و اقدامات اخیر او بیشتر با هدف کارکرد داخلی برای موقعیت خودش ارزیابی می‌شود، در بخش پایان این ویدئوی تبلیغاتی گفت: «امیدوارم دوباره روزی مردم ما و کشورهای ما با هم همکاری کنند. وقتی آن روز برسد، قول می‌دهم همه ما سود می‌بریم.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اسرائیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403