خداداد عزیزی: حرف های کی روش «روی مُخ» است؛ آقای کی روش، دست از سر برانکو بردار


خداداد عزیزی: حرف های کی روش «روی مُخ» است؛ آقای کی روش، دست از سر برانکو بردار

غزال تیزپا به انتقاد از کی روش پرداخت.

طرفداری- خداداد عزیزی در خصوص عملکرد کارلوس کی‌روش در هشت سالی که هدایت تیم ملی فوتبال ایران را بر عهده داشت، اظهار داشت:

حرف‌های کی‌روش خیلی خسته کننده شده و «روی مُخ» است. قبلاً روی مُخ یک عده بود، اما الان روی مخ همه است. وقتی می‌برد، مصاحبه کی‌روش روی مخ است، وقتی مساوی می‌کند، باز هم مصاحبه‌اش روی مخ است. اگر ببازد هم که هیچ! البته این بها را خودمان به کی‌روش دادیم.

به گزارش میزان، عزیزی ادامه داد:

کی‌روش از لحاظ فنی خیلی خوب است، اما دلیل نمی‌شود که این کار‌ها را بکند. اگر این‌طور بود، الان باید گواردیولا از تمام مردم شهر منچستر سواری بگیرد و بگوید که «من بعد از مدت‌ها منچسترسیتی را قهرمان جزیره کردم» یا یواخیم لو باید حتماً سوار همه مردم آلمان شود. وظیفه کی‌روش این است که با تیم ملی نتیجه بگیرد.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به اختلاف کارلوس کی‌روش و برانکو ایوانکوویچ، خاطرنشان کرد:

تمام بدبختی‌ها از جایی شروع شد که سر و کله برانکو در فوتبال پیدا شد. کی‌روش با همراهی آدم‌های اطرافش برای خود یک امپراطوری درست کرده بود. شما می‌بینید که وقتی جواد خیابانی یک حرفی می‌زند، این افراد سریعاً یک چیزی از او رو می‌کنند. خیابانی آن حرف‌ها را از سر دلسوزی انجام داد.

عزیزی تصریح کرد:

خدا برانکو را از آسمان برای فوتبال ایران رساند، اگر او نمی‌آمد کی‎روش کار‌های بدتری هم انجام می‌داد! برانکو مرد دوست داشتنی است. من دورانی که او مربی تیم ملی بود، در تیم ملی حضور داشتم. اگرچه برانکو من را به هر دلیلی دعوت نمی‌کرد، اما آدم با شخصیت و درستی بود. با حضور او پایه‌های امپراطوری که یک عده برای کی‎روش درست کرده بودند به لرزه درآمد.

وی گفت:

کی‌روش جز ایران جایی ندارد برود. کجای دنیا به او ۹۰۰ هزار دلار پول می‌دهند؟ چه خبر است؟ مگر معجزه می‌کند؟ پرتاب اوت را که زمان ما غلام پیروانی، علی علیزاده ما هم انجام می‌دادند. اگر قرار باشد در جام ملت‌ها با ۹۰۰ هزار دلار قهرمان نشویم، پس این کی‌روش به چه درد می‌خورد؟ کی‌روش اندازه پشیزی ارزش برای مردم ایران قائل نیست، او فقط دلار را می‌گیرد و آن دلار است که برایش اهمیت دارد. آقای‌کی‌روش لطفاً دم از هواداران فوتبال ما نزن. دیگر چوب‌خط این آقا پر شده و شانسی برای ماندن در ایران ندارد. همه می‌دانند که اگر او اینجا باشد، جنگ و دعوا است. من این را برای شما می‌نویسم که کی‌روش بعد از ایران هیچ‌جا نمی‌تواند برود. کشور‌های دیگر مگر دیوانه هستند؟ بقیه کشور‌ها هم می‌دانند که او چه‌کاره است.

مهاجم پیشین تیم ملی ادامه داد:

آقای کی‌روش! تو می‌بری، می‌گویی برانکو. مساوی می‌کنی، می‌گویی برانکو، می‌بازی، باز هم می‌گویی برانکو. تمام اتفاقاتی که می‌افتد همه را به برانکو ربط می‌دهی، اما دست از سر برانکو بردار. یک ساله ۲ میلیون دلار می‌گیری، خرج جراحی دندانت را هم که ما می‌دهیم، دیگر با برانکو چه کار داری؟!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور