با تلفن همراه کارتخوان بانک سرمایه شوید!


امروزه تنها با افزودن یک قطعه سخت‌افزاری (شیار کارتخوان) و نصب نرم‌افزار مربوطه، تلفن‌های‌ همراه هوشمند می‌توانند به عنوان کارتخوان مورد استفاده قرار گیرند.

با تلفن همراه "کارتخوان بانک سرمایه" شوید!
پول‌نیوز - موبایل‌ها کم کم همه زندگی ما می‌شوند. اگر تا امروز برای پرداخت هزینه‌ها نیاز به حضور فیزیکی دستگاه‌ها پوز بود، این نیاز هم کم کم رو به انقراض است. تکنولوژی‌ باز هم خبرهای تازه‌ای برای جوامع دارد. کارت‌خوان‌های شخصی و جیبی دستاورد تازه این روزهای دنیای فناوری است که مدتی است پای آن به کشور ایران هم باز شده است. امروزه تنها با افزودن یک قطعه سخت‌افزاری (شیار کارتخوان) و نصب نرم‌افزار مربوطه، تلفن‌های‌ همراه هوشمند می‌توانند به عنوان کارتخوان مورد استفاده قرار گیرند و یکی از اولین بانک‌هایی که این امکان را برای مشتریان خود فراهم آورده، "بانک سرمایه" است.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، این بانک با شعار کارتخوان موبایلی؛ محصول پیشرو بانک سرمایه در حوزه پرداخت الکترونیک محصولی تازه را تحت عنوان «کارتخوان موبایلی» (MPOS) به منظور ایجاد سهولتی قابل توجه در پرداخت‌های الکترونیک و گسترش کسب و کارهای سیار ارائه کرده است.

قابلیت حمل و نقل ساده کارتخوان موبایلی، باعث می‌شود که کم کم همه افراد بتوانند به راحتی به شبکه شتاب سیار متصل شوند، از پیک موتوری گرفته تا دستفروشان و صاحبان کسب و کارهای سیار.

همچنین از طریق کارتخوان موبایلی امکان مدیریت تراکنش ها به صورت آنلاین هم فراهم شده و تراکنش‌های حساب متصل به یک حساب به راحتی و به شکل آنلاین رویت خواهند شد.

یکی دیگر از ویژگی‌های این تکنولوژی تازه، احترام به طبیعت و محیط زیست است. اگر شما هم موبایل خود را تبدیل به یک کارتخوان سیار کنید رسید تراکنش‌های بانکی از طریق سامانه‌ MPOS به دست شما خواهد رسید و چاپ کاغذ از گردونه حساب‌ها حذف خواهد شد. البته برای کسانی که دل‌شان با این رسید الکترونیکی تنها آرام نمی‌گیرد امکان ارسال پیامک هم فراهم شده است.

فراموش نکنید که با توجه به ماهیت این محصول و وابستگی آن به موبایل و امکانات و مزایایی که موبایل برای کاربر دارد، مالکیت دستگاه برای شخص پذیرنده است و سطح امنیت آن تفاوتی با یک دستگاه پوز معمولی ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ گرجستان صعود کرد؛ سروش رفیعی از خوشحالی بال درآورد!