رونمایی از تیزر و پوستر رسمی تنها نماینده سینمای ایران در جشنواره برلین+فیلم


رونمایی از تیزر و پوستر رسمی تنها نماینده سینمای ایران در جشنواره برلین+فیلم

فیلم سینمایی نشت به تهیه‌کنندگی مجید برزگر و کاوه فرنام و کارگردانی سوزان ایروانیان، تنها نماینده سینمای ایران در بخش فوروم شصت و نهمین دوره جشنواره جهانی برلین به نمایش درمی‌آید.

فیلم سینمایی "نشت" به تهیه‌کنندگی مجید برزگر و کاوه فرنام و کارگردانی سوزان ایروانیان، تنها نماینده سینمای ایران در بخش "فوروم" شصت و نهمین دوره جشنواره جهانی برلین به نمایش درمی‌آید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فیلم "نشت" سومین فیلم بلندی است که به تهیه‌کنندگی مجید برزگر در جشنواره برلین، در طی چند سال گذشته پذیرفته شده است. "پریدن از ارتفاع کم" و "والدراما" در سالهای گذشته حضور موفقی در برلین داشته‌اند.

سوزان ایروانیان، فارغ‌التحصیل رشته معماری از دانشگاه آزاد شیراز و همچنین فارغ‌التحصیل رشته‌ی فیلمسازی از آکادمی فیلم نیویورک و مطالعات سینمایی از دانشگاه برونل انگلستان است. ایروانیان پیش از این تجربه ساخت چند فیلم کوتاه را داشته و "نشت"اولین فیلم بلند اوست که در شیراز فیلمبرداری شد.

از عوامل این فیلم می‌توان به آرمیک غریبیان، زیبا اسلاملو، هستی خالدی، سعید سعیدی، محمد صالح قطمیری و کیوان قرایی نژاد به عنوان "بازیگران"، رمزی هیبری "مدیر فیلمبرداری"، سجاد آورند و علی کشاورزی "فیلمبرداران"، مجید برزگر و سوزان ایروانیان"تدوین"، امیر حسین قاسمی"طراحی و ترکیب صدا"، کیوان قرایی نژاد"طراح صحنه"، مهناز خشتی و زهرا شوکت "مدیر تولید"، لیلا نقدی پری "طراح چهره‌پردازی" و ساسان کاوه و سروش زاهدی "صدابردار" اشاره کرد. تهیه‌کنندگی فیلم را مجید برزگر و کاوه فرنام به عهده دارند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: ماده‌ای چون نفت که در بدن فوزیه زن میانسالی تولید می‌شود از یکسو به او قدرتی بی‌بدیل می‌دهد و از سوی دیگر ترس و پارانویای او را از شرایط نامطمئن ایجاد شده افزایش می‌دهد، اما نفت به تدریج از نقش واقعی خویش خارج شده و وارد حیطه‌ی مسائل حاشیه‌ای شود.

شصت و نهمین دوره جشنواره فیلم برلین از تاریخ ۷ تا ۱۷ فوریه ۲۰۱۹ (۱۸ تا ۲۸ بهمن) در آلمان برگزار می‌شود و امسال «ژولیت بینوش» بازیگر فرانسوی برنده اسکار به عنوان رئیس هیات داوران بخش رقابتی این رویداد سینمایی انتخاب شده است.

رونمایی از تیزر و پوستر رسمی تنها نماینده سینمای ایران در جشنواره برلین+فیلم

رونمایی از تیزر و پوستر رسمی تنها نماینده سینمای ایران در جشنواره برلین+فیلم

حجم ویدئو: 6.88M | زمان ویدئو: 00:00:59

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور