واکنش رئیس بارسا به احتمال تمدید آلبا و والورده


واکنش رئیس بارسا به احتمال تمدید آلبا و والورده

وضعیت تمدید قرارداد جوردی آلبا و ارنستو والورده با بارسلونا در هاله ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش "ورزش سه"، از قرارداد جوردی آلبا با بارسا تنها یک سال و نیم باقی مانده و قرارداد ارنستو والورده(سرمربی) نیز پایان فصل به اتمام می رسد و برای فصل بعد دو طرف باید به توافق برسند. گفته می شود که سران بارسا در انتظار پایان فصل هستند تا با ارزیابی تمام جوانب، نسبت به تمدید با والورده تصمیم گیری کنند.

واکنش رئیس بارسا به احتمال تمدید آلبا و والورده

جوزپ ماریا بارتومئو در حاشیه مراسم انتخاب بهترین های سال نشریه موندودپورتیوو و در واکنش به تمدید قرارداد با آلبا و والورده گفت:« هدف باشگاه تمدید با والورده و آلبا است. دوست داریم هر دو با ما ادامه دهند. هر دو هم قرارداد دارند. حتی به آلبا گفته ام که به وی قراردادی 5 ساله پیشنهاد خواهیم داد.»

دی یونگ:« او بازیکنی برای حال و آینده باشگاه است. ستاره ای که در بارسا خواهد درخشید. در جذب او افراد زیادی دخالت داشتند و از همه آنها ممنون هستم.»

کوپا دل ری:« هر سه جام را می خواهیم. مسلما بیش از همه در رویای فتح لیگ قهرمانان هستیم ولی می دانیم که کار دشواری پیش رو خواهیم داشت. در کوپا دل ری بازی رفت را 2-0 به سویا باخته ایم و از کیفیت بالای این تیم آگاهیم؛ ولی در بازی برگشت برای جبران وارد زمین خواهیم شد. مصاحبه پیکه؟ او نگفت که کوپا دل ری برای ما مهم نیست. منظورش این بود که اگر موفق به جبران نشویم، باید بلند شده و به دو جام دیگر فکر کنیم.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا