سرقت دستگاه بی‌سیم از امامزاده‌ای در جنوب تهران


سرقت دستگاه بی‌سیم از امامزاده‌ای در جنوب تهران

سرهنگ واعظی از دستگیری پسر جوانی خبر داد که برای سرقت بی‌سیم وارد اتاقک نگهبانی یک امامزاده در جنوب تهران شده بود.

سرقت دستگاه بی‌سیم از امامزاده‌ای در جنوب تهرانبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ عباس واعظی رئیس کلانتری ۱۱۴ غیاثی اظهار کرد: ماموران در جریان تحقیقات محلی خود برای یک پرونده وارد سوپرمارکتی در این محدوده می‌شوند که ناگهان با یک دستگاه بی‌سیم در این محل روبرو می‌شوند.

وی افزود: وقتی از مغازه دار در رابطه با این موضوع سوال شد، وی از ماموران درخواست کارت هویتی کرد و زمانی ماموران به او کارت شناسایی نشان دادند وی دستپاچه شده و به تناقض گویی پرداخت که این مساله به ظن ماموران افزود و به بررسی موضوع وجود بی‌سیم در این مغازه پرداختند.

سرهنگ واعظی تصریح کرد: در جریان این تحقیقات صاحب مغازه مجبور به اعتراف شد و اظهار داشت که بی‌سیم مذکور را از پسری نوجوان به مبلغ ۲۵۰ هزار تومان خریداری کرده است.

وی افزود: در ادامه تحقیقات پسر مذکور به مغازه فرا خوانده شد و زمانی که وی وارد مغازه شد و ماموران را دید اقدام به فرار کرد، که وی از سوی ماموران دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ واعظی بیان کرد: متهم در تحقیقات انجام شده به سرقت دستگاه بی‌سیم از حرم یک امامزاده واقع در جنوب تهران اعتراف کرد و اظهار داشت که برای سرقت این بی‌سیم از محل نگهبانی حرم امامزاده تحت عنوان خادم افتخاری به آنجا رفته و مدتی پس از حضور در محل اقدام به سرقت بی‌سیم از اتاقک نگهبانی کرده است.

رئیس کلانتری ۱۱۴ غیاثی خاطرنشان کرد: با اظهارات این متهم پرونده تکمیل و متهم برای سیر تحقیقات قضایی به دادسرای ناحیه ۱۴ تهران منتقل شد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط