هلاکت قاچاقچی مسلح مواد مخدر در خاش


هلاکت قاچاقچی مسلح مواد مخدر در خاش

‌فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از هلاکت یک قاچاقچی مسلح و کشف یک تن و 455 کیلو مواد مخدر در شهرستان خاش خبر داد.

‌به گزارش ایسنا- به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری افزود: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان خاش با پشتیبانی فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "سراوان"، یک باند قاچاق را که به صورت مسلحانه با استفاده از خودروهای تیزرو درصدد جابه جایی محموله مواد مخدر از مناطق مرزی به عمق کشور بودند را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان خاش، با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، سرانجام روز گذشته قاچاقچیان را که در یکی از محورهای فرعی این شهرستان با ۲ دستگاه خودرو پژو در حال جا به جایی مواد مخدر بودند، تحت نظر قرار دادند.

وی گفت: سوداگران مرگ به محض ورود به منطقه کمین با عوامل انتظامی درگیر که با آتش پر حجم تکاوران پلیس، یک قاچاقچی مسلح به هلاکت رسید و ۲ نفر از آنان مجروح و توسط عوامل امدادی تحت الحفظ به مراکز درمانی منتقل شدند.

قنبری تصریح کرد: مأموران در پاک سازی منطقه درگیری و بازرسی از خودروها یک تن و ۳۶۱ کیلو و ۱۷۶ گرم تریاک، ۳۴ کیلو و ۲۷۵ گرم هروئین، ۵ کیلو و ۴۹۷ گرم حشیش و ۵۴ کیلو و ۸۵۸ گرم سایر مواد مخدر، ۴ قبضه اسلحه کلاش، ۱۸ خشاب و ۳۱۶ فشنگ جنگی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در خاتمه با توجه به نقش تعیین کننده شهروندان در موفقیت‌های پلیس، از آنها خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در رابطه با فعالیت باندها و فروشندگان مواد مخدر را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع کند.

انتهای پیام

دبیر: زهرا حبیب پور

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صوت/ دعای روز هجدهم ماه مبارک رمضان+متن