دستاوردهای نظام برای جوانان تبیین و تفهیم شود


دستاوردهای نظام برای جوانان تبیین و تفهیم شود

گروه اجتماعی ــ مدیر حوزه‌های علمیه استان کردستان با اشاره به اینکه تفهیم و تبیین افتخارات، کارکردها و دستاوردهای انقلاب برای جوانان نسل چهارم یک امر ضروری است، افزود: دشمن امروز با نداشته‌های خود در حال جذب جوانان ماست اما ما با وجود داشته‌های فراوان نتوانسته‌ایم دستاوردهای نظام را برای جوانان تبیین کنیم.

دستاوردهای نظام برای جوانان تبیین و تفهیم شود

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام شیخ‌عباس عربیان، مدیر حوزه‌های علمیه استان کردستان امروز، 9 بهمن ماه در همایش طلاب و روحانیون که با عنوان «نقش روحانیون در انقلاب اسلامی و وظایف آینده» در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد، به آثار و برکات انقلاب اسلامی اشاره و اظهار کرد: تبیین دستاوردهای نظام در جامعه و به‌ویژه بین نسل جوان وظیفه روحانیت را سنگین‌تر کرده است.
وی با اشاره به اینکه تفهیم و تبیین افتخارات، کارکردها و دستاوردهای انقلاب برای جوانان نسل چهارم یک امر ضروری است، افزود: دشمن امروز با نداشته‌های خود در حال جذب جوانان ماست اما ما با وجود داشته‌های فراوان نتوانسته‌ایم دستاوردهای نظام را برای جوانان تبیین کنیم.
حجت‌الاسلام عربیان به مجاهدت‌های گسترده‌ مردم کردستان اشاره و عنوان کرد: مقام معظم رهبری در سفر پربرکت خود به این استان، کردستان را سرزمین مجاهدتهای خاموش و استان فرهنگی عنوان کردند و براین اساس باید نگاه امنیتی از استان برداشته شود.
وی بیان کرد: مردم کردستان در راستای پیروزی انقلاب اسلامی خون‌های زیادی را تقدیم نظام کردند و در دوران هشت سال جنگ تحمیلی خانواده‌هایی از شهرهای مرزی این استان بودند که ۶ فرزندشان برای دفاع از این مرز و بوم به شهادت رسید.
مدیر حوزه‌های علمیه استان کردستان با بیان اینکه در جریان تکفیری و جنگ داعش نیز جوانان زیادی شهید شدند، اعلام کرد: امروز باید ذهنیت‌های موجود نسبت به کردستان تغییر کند.
وی بیان کرد: باید جوانان را نسبت به قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه آگاه کرد چرا که نسل فعلی هنوز باور نکرده‌اند که اقتدار نظام اسلامی در منطقه و جهان چگونه است.
حجت‌الاسلام عربیان عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران در فرصتی چهل ساله و فقط با استفاده از توانایی‌های جوانان خود و در سخت‌ترین شرایط تحریم‌های اقتصادی به جایگاهی از پیشرفت و توسعه دست یافته که امروز در تمام بخش‌های علمی در جایگاه برتر قرار دارد.
وی از برگزاری نمایشگاه «چهل محفل عشق» به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه خبر داد و یادآور شد: غرفه اقتدار نظام، دستاوردهای انقلاب، ایجاد تمدن اسلامی، حرکت عاشورا، اقتصاد مقاومتی، دشمن‌شناسی، هولوکاست کُردی، کودک و نوجوان، صنایع دستی و ظرفیت‌های گردشگری، آسیب شناسی فضا مجازی و ... از غرفه‌های این نمایشگاه است.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش اتحادیه اروپا به حادثه انفجار در اصفهان