تایسا فارمیگا، ری سیهورن، و بازیگران دیگری به ریبوت Twilight Zone اضافه شدند


تایسا فارمیگا، ری سیهورن، و بازیگران دیگری به ریبوت Twilight Zone اضافه شدند

به گزارش سایت خبری دد‌لاین (Deadline)، از جمله بازیگرانی که در اپیزود جدید ریبوت سریال The Twilight Zone (منطقه گرگ و میش) ایفای نقش می‌کنند عبارت‌اند از: تایسا فارمیگا (Taissa...

به گزارش سایت خبری دد‌لاین (Deadline)، از جمله بازیگرانی که در اپیزود جدید ریبوت سریال The Twilight Zone (منطقه گرگ و میش) ایفای نقش می‌کنند عبارت‌اند از: تایسا فارمیگا (Taissa Farmiga)، ری سیهورن (Rhea Seehorn)، لوک کربای (Luke Kirby)، و آیک بارینهولتز (Like Barinholtz). در ادامه خبر با روژان همراه باشید.

جزئیات نقش‌های این چهار بازیگر در این اپیزود هنوز مشخص نیست. از جمله بازیگرانی که تا کنون قرار شده در این سریال بازی کنند عبارت‌اند از: جان کو (John Cho)، سانا لاتان (Sanna Lathan)، کومیل نانجیانی (Kumail Nanjiani)، آدم اسکات (Adam Scott)، الیسون تولمن (Allison Tolman)، گرگ کینیر (Greg Kinear)، دواندا وایز (DeWanda Wise)، جسیکا ویلیامز (Jessica Williams)، استیون یون (Steven yeun)، و جکوب ترمبلی (Jacob Tremblay).

قبلا اعلام شده بود که جوردن پیل (Jordan Peel) میزبان جدید برنامه خواهد بود و به این ترتیب او سومین میزبان این برنامه است. میزبان نسخه اورجینال سریال که بین سال‌های ۱۹۶۴-۱۹۵۹ پخش می‌شد، نویسنده و تهیه‌کننده معروف: راد استرلینگ (Rod Sterling) بود. و میزبان نسخه ۲۰۰۲ سریال هم فارست ویتیکر (Forest Whitaker) بود.

استودیوی تلویزیونی سی‌بی‌اس (CBS) با همکاری کمپانی جوردن پیل: مانکی‌پاو پروداکشنز (Monkeypaw Productions) و کمپانی سیمون کینبرگ (Simon Kinberg): ژانر فیلمز (Genre Films) از جمله تهیه‌کنندگان سریال Twilight Zone هستند. جوردن پیل، سیمون کینبرگ، و مارکو رامیرز (Marco Ramirez) تهیه‌کنندگان اجرایی‌اند و در اپیزود آغازین سریال هم همکاری خواهند کرد. وین روزنفیلد (Win Rosenfeld) و آدری چون (Audrey Chon) هم از دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی سریال به شمار می‌روند.

نسخه اورجینال سریال The Twilight Zone علاوه بر بعد صدا و تصویر، بعد دیگر ذهن را نیز به بینندگان عرضه کرد. این سریال که توسط راد استرلینگ ساخته شد، سفری به سرزمین شگفت‌انگیز خیالات بود که در سال‌های ۱۹۶۴-۱۹۵۹ به مدت ۵سال از شبکه CBS پخش می‌شد؛ و به عنوان پدر‌خوانده سریال‌های علمی-تخیلی، به طور استعاری به کشف امیدها، نومیدی‌ها، غرورها، و تعصبات بشریت پرداخت، کاری که درام سنتی قادر به آن نبود. در سال ۱۹۸۳، نسخه سینمایی این سریال با عنوان Twilight Zone: The Movie به کارگردانی استیون اسپیل‌برگ (Steven Spielberg)، جان لندیس (John Landis)، جو دانته (Joe Dante)، و جورج میلر (George Miller) ساخته شد؛ و اسپیل‌برگ علاوه بر کارگردانی، با سرمایه‌گذاری هنگفتی تهیه‌کننده کار هم بود. این سریال توسط شبکه CBS در دهه ۱۹۸۰ در سه فصل به کارگردانی ویلیام فریدکین (William Friedkin)، اتوم ایجویان (Atom Egoyan)، و وز کراون (Wes Craven) دوباره به اجرا درآمد. در سال ۲۰۰۲ نیز توسط شبکه UPN و با اجرای فارست ویتیکر در قالب یک فصل دوباره اجرا شد. در سال ۲۰۱۲ بریان سینگر (Bryan Singer) قصد داشت به اجرای دیگری از این کار بپردازد که خودش کارگردان و تهیه‌کننده اجرایی هم باشد اما به نتیجه نرسید.

Comingsoon

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

تایسا فارمیگا، ری سیهورن، و بازیگران دیگری به ریبوت Twilight Zone اضافه شدند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا