تمام خاطرات ایران و کی‌روش در قاب تصویر


تمام خاطرات ایران و کی‌روش در قاب تصویر

تیم ملی فوتبال کشورمان با هدایت کارلوس کی‌روش در مدت هشت سال توانست عملکرد خوبی را به نمایش بگذارد.

به گزارش فوتبال آنلاین پس از شکست تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ژاپن در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹، کارلوس کی روش پس از هشت سال از هدایت تیم ملی کناره گیری کرد.

تمام خاطرات ایران و کی‌روش در قاب تصویر

کی روش در این مدت نتوانست برای ایران جام قهرمانی را به ارمغان آورد، اما نباید از عملکرد خوبش در تیم ملی چشم پوشی کنیم. تیم ملی فوتبال ایران با هدایت او توانست ۲ دوره متوالی (۲۰۱۴ و ۲۰۱۸) به جام جهانی صعود کند. همچنین پس از ۲۰ سال ایران توانست در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به پیروزی دست یابد.

به همین منظور قصد داریم به مرور خاطرات خوش تیم ملی و کی روش در این مدت بپردازیم.

تمام خاطرات ایران و کی‌روش در قاب تصویر

پیروزی ایران مقابل تیم ملی کره جنوبی و قطعی شدن صعود به جام جهانی ۲۰۱۴

تیم ملی فوتبال کشورمان در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل با تیم‌های ازبکستان، لبنان، قطر و کره جنوبی هم گروه بود. شاید در ابتدا با بردی که ایران مقابل تیم ازبکستان به دست آورد، صعود به جام جهانی آسان به نظر می‌رسید. اما پس از باخت در مقابل لبنان کار دشوار شد، در دور برگشت با درخشش رضا قوچان نژاد توانستیم در ۲ دیدار خارج از خانه مقابل تیم‌های قطر و کره جنوبی به برتری یک بر صفر دست یابیم و به عنوان تیم اول به جام جهانی صعود کنیم. تصویر بالا مربوط به خوشحالی کی روش پس از برد مقابل کره جنوبی و قطعی شدن صعود ایران به جام جهانی برزیل است.

تمام خاطرات ایران و کی‌روش در قاب تصویر

جشن صعود به جام جهانی ۲۰۱۴ در ورزشگاه آزادی

پس از صعود تیم ملی به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، مسئولان جشنی را برای تقدیر از بازیکنان و کادرفنی تیم ملی در ورزشگاه آزادی تدارک دیدند. این جشن با استقبال مردم مواجه شد و بسیاری از فوتبال دوستان ایرانی برای حمایت از کی‌روش و بازیکنان تیم ملی به استادیوم رفته بودند.

تمام خاطرات ایران و کی‌روش در قاب تصویر

دومین صعود متوالی ایران به رقابت‌های جام جهانی

مقتدرانه‌ترین صعود تیم ملی مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه می‌شود. تیم ایران با تیم‌های قطر، چین، کره جنوبی، ازبکستان و سوریه هم گروه بود، تیم ایران توانست در یک بازی خانگی با ۲ گل ازبکستان را شکست دهد و صعودش را به جام جهانی قطعی کند. پس از این دیدار بازیکنان و هواداران ایرانی شروع به خوش حالی کردند و کی‌روش بابت چهارمین صعودش به عنوان مربی به رقابت‌های جام جهانی بسیار شاد بود.

تمام خاطرات ایران و کی‌روش در قاب تصویر

پیروزی ایران در رقابت‌های جام جهانی پس از ۲۰ سال

تیم ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با تیم‌های اسپانیا، پرتغال و مراکش هم گروه بود، تیم کشورمان در نخستین دیدار خود در این رقابت‌ها دست به کار بزرگی زد و توانست تیم مراکش را با یک گل شکست دهد، پیروزی مقابل مراکش اولین برد ایران پس از ۲۰ سال در رقابت‌های جام جهانی بود.

پس از این دیدار کی‌روش به سمت هواداران ایرانی رفت و از آن‌ها تشکر کرد و بازیکنان و اعضای کادرفنی به شادمانی پرداختند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403