آخرین وضعیت کاپیتان رئال ؛ بیانیه تیم پزشکی رئال در مورد مصدومیت راموس


سرخیو راموس، کاپیتان رئال در جریان بازی با اسپانیول از ناحیه ساق پا مصدوم شد و نتوانست نیمه دوم به میدان برود. نوشته آخرین وضعیت کاپیتان رئال ؛ بیانیه تیم پزشکی رئال در مورد مصدومیت راموس اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

آخرین وضعیت کاپیتان رئال ؛ بیانیه تیم پزشکی رئال در مورد مصدومیت راموس

مصدومیت راموس شدید نبود
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۶:۵۱
آخرین وضعیت کاپیتان رئال ؛ بیانیه تیم پزشکی رئال در مورد مصدومیت راموس

سرخیو راموس، کاپیتان رئال در جریان بازی با اسپانیول از ناحیه ساق پا مصدوم شد و نتوانست نیمه دوم به میدان برود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دقیقه ۳۴ بازی بود که راموس در برخورد با سرخیو گارسیا به شدت از درد به خودش پیچید و البته پس از معالجه به زمین برگشت. راموس تا پایان نیمه به بازی ادامه هم داد اما بین دو نیمه جای خود را به ناچو داد تا مشخص شود مصدومیت او شدیدتر از حد انتظار بوده است.

پس از بازی این شایعه ایجاد شد که او ممکن است بیش از یک ماه به دور از میادین باشد هرچند که خود راموس پس از بازی و در گفت و گوی مختصر با خبرنگاران گفت که مشکل او جدی نیست.

امروز و پس از بررسی تیم پزشکی رئال مشخص شد که حق با راموس بوده و مصدومیت او شدید نبوده است. در بیانیه تیم پزشکی رئال آمده است که این بازیکن برای احتیاط، در بازی برگشت مقابل جیرونا(یک چهارم نهایی کوپا دل ری) که پنجشنبه شب برگزار می شود، به میدان نخواهد رفت ولی یکشنبه مقابل آلاوس مشکلی برای حضور در ترکیب رئال ندارد.

به این ترتیب نگرانی های سولاری برای بازی مقابل آلاوس با توجه به اینکه واران را در اختیار ندارد نیز برطرف شد. راموس در بهترین فرم فصل خود قرار دارد و در دو بازی اخیر رئال توانسته ۳ گل به ثمر برساند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس