سارقان حرفه‌ای با 42 فقره سرقت در بجنورد به دام افتادند


رکنا: فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری 2 سارق حرفه‌ای با 42 فقره سرقت در بجنورد خبر داد.

سردار علیرضا مظاهری فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: در پی اعلام چندین فقره سرقت در شهرستان بجنورد بلافاصله موضوع برای دستگیری عاملان سرقت با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان ابتدا اقدامات فنی و پلیسی خود را به صورت گسترده شروع کردند، افزود: با تلاش شبانه روزی نهایتا کارآگاهان پلیس آگاهی موفق شدند، محل اختفای افراد مورد نظر را شناسایی کنند.

سرهنگ مظاهری با اشاره به اینکه کارآگاهان با هماهنگی مقام قضائی به محل اختفای سارقان اعزام شدند، اظهار کرد: در یک عملیات غافلگیرانه هر ۲ سارق دستگیر و برای تکمیل تحقیقات و تشکیل پرونده به مقر انتظامی منتقل شدند.

وی گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به ۴۲ فقره سرقت از منزل، مغازه، اماکن خصوصی و دولتی، قطعات خودرو، موتورسیکلت، احشام و ... اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان در ادامه با بیان اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند، افزود: شهروندان عزیز همواره باید نکات امنیتی و توجه به هشدار‌های پلیس را رعایت کنند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معجزه 3 روغن طبیعی برای رشد مو