قطر، امارات را سرکوب کرد و سزاوارانه به فینال رسید


تیم ملی فوتبال قطر تنها تیمی که همه بازی هایش رابا پیروزی به پایان رسانده ، امشب با تحقیر میزبان راهی فینال شد. به گزارش تابناک ورزشی، تیم چند ملیتی فوتبال قطر که نمی توان نام تیم ملی را بر آن نهاد، بعد از سرکوب...

تیم ملی فوتبال قطر تنها تیمی که همه بازی هایش رابا پیروزی به پایان رسانده ، امشب با تحقیر میزبان راهی فینال شد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم چند ملیتی فوتبال قطر که نمی توان نام تیم ملی را بر آن نهاد، بعد از سرکوب عربستان سعودی در مرحله گروهی، امشب با برتری پرگل مقابل امارات میزبان، برای نخستین مرتبه به فینال جام ملت‌های آسیا راه یافت.

قطر، امارات را سرکوب کرد و سزاوارانه به فینال رسید

قطر چهار بر صفر امارات با هدایت زاکه رونی را مغلوب کرد تا دومین بازی نیمه نهایی هفدهمین جام نیز مثل بازی ایران و ژاپن پرگل و با برتری مطلق یک سوی میدان تمام شود. گل‌های قطر را در این بازی بوعلام خوخی در دقیقه ۲۲، المعز علی عبدالله در دقیقه ۳۷، حسن الهایدوس در دقیقه ۸۱ و حامد اسماعیل در دقیقه ۹۴ به ثمر رساندند. به این ترتیب قطر و ژاپن از ساعت ۱۷:۳۰ جمعه در دیدار نهایی مسابقات به مصاف هم خواهند رفت.

در دقیقه 23، در ضدحمله سریع بازیکنان قطر، بوعلام خوخی گل اول این دیدار را با شوتی زمینی و آرام از روی اشتباه فاحشِ خالد عیسی دروازه بان امارات به ثمر رساند.

پاس تک ضربِ اکرم عفیف به شماره 19 تیم ملی قطر رسید و المعز علی بین مدافعان اماراتی با شوتی بسیار زیبا که به تیرک عمودی دروازه نیز برخورد کرد، گل دوم قطر را به ثمر رساند.

در دقیقه 80، حسن الهیدوس کاپیتان عنابی پوشان گل سوم و تیر خلاص را بر پیکر میزبان وارد نمود تا به مشابه نتیجه ایران و ژاپن، قطری ها هم با 3 گل حریف خود را شکست دهند و به بازی پایانی برسند.

در دقیقه 93، حامد اسماعیل گل چهارم قطر را وارد دروازه امارات می کند تا میزبان با شکستی تحقیر آمیز با این جام خداحافظی نماید.

قطر، امارات را سرکوب کرد و سزاوارانه به فینال رسید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معجزه 3 روغن طبیعی برای رشد مو