ارسال بیش از 50 میلیون لیتر نفت سفید به روستاهای کردستان


ارسال بیش از 50 میلیون لیتر نفت سفید به روستاهای کردستان

مدیر منطقه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: در راستای تامین و توزیع مطلوب سوخت در منطقه کردستان، ذخیره‌سازی فرآورده‌های نفتی برای بیش از 24 هزار مشترک روستایی از پیش برنامه‌ریزی شده است.

فریدون یاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: با توجه به سرد و کوهستانی بودن استان و همچنین کاهش شدید دمای هوا در این فصل، هر سال تدابیر مناسبی برای سوخت رسانی مطلوب به همه نقاط منطقه، از ماه‌ها پیش اندیشیده می‌شود تا مشترکان فاقد گاز طبیعی در روزهای سرد و برفی زمستان با مشکلی مواجه نشوند.

وی با اشاره به اینکه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، پیش از مهرماه اقدام به ذخیره سازی سوخت برای بیش از ۲۴ هزار مشترک روستایی کرده است، افزود: تاکنون بیش از ۵۰ میلیون لیتر نفت سفید به روستاهای استان ارسال شده که از این مقدار ۲۸ میلیون لیتر به روستاهای صعب‌العبور استان ارسال و ذخیره سازی شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان همچنین به فعال بودن ۳۷۵ باب فروشندگی نفت سفید در استان اشاره و اعلام کرد: در روزهای اخیر نیز که شاهد بارش برف و انسداد راه‌های روستایی در کردستان بوده‌ایم، سوخت رسانی به شکل مطلوبی روند طبیعی خود را ادامه می‌دهد که خوشبختانه در هیچکدام از نواحی ۹ گانه منطقه کردستان با مشکل مواجه نیستیم.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت ذخیره‌سازی فرآورده‌های نفتی در سطح استان نیز مطلوب بوده و همه جایگاه‌های عرضه و سی ان جی منطقه نیز با توجه به بارش برف و برودت هوا در مدار بوده و به همشهریان خدمات ارائه می‌دهند.

یاسمی با اشاره به تأمین و ذخیره سازی کامل سوخت مورد نیاز روستاییان استان، گفت: در دهه مبارک فجر نیز کالابرگ ویژه‌ای برای مشترکان روستایی صادر خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس