من عاشق علی کریمی هستم اما فقط به برد مقابل تیم او فکر می کنیم !


مدافع پرسپولیس گفت: گل زدن برای پرسپولیس لذتبخش است به خصوص که 3 امتیازی باشد. نوشته من عاشق علی کریمی هستم اما فقط به برد مقابل تیم او فکر می کنیم ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

من عاشق علی کریمی هستم اما فقط به برد مقابل تیم او فکر می کنیم !

اظهارات شجاع خلیل‌زاده در مورد بازی برابر تیم سپیدرود
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۷ | ۲۲:۵۷
من عاشق علی کریمی هستم اما فقط به برد مقابل تیم او فکر می کنیم !

مدافع پرسپولیس گفت: گل زدن برای پرسپولیس لذتبخش است به خصوص که ۳ امتیازی باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شجاع خلیل‌زاده ، مدافع شمالی پرسپولیس یکی از بهترین‌های این تیم در نیم‌فصل نخست لیگ برتر و فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا بود. شجاع که در نیم‌فصل اول ۲ گل ۳ امتیازی به ماشین‌سازی و ذوب‌آهن زد، امیدوار است باز هم بتواند برای پرسپولیس گلزنی کند. با شجاع در مورد آخرین شرایط خودش و پرسپولیس در آستانه بازی مقابل سپیدرود و شروع نیم‌فصل دوم لیگ برتر گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

* شجاع، اردوی قطر چطور بود؟

شجاع خلیل‌زاده :

اردوی بسیار خوبی در دوحه داشتیم. امکانات در کمپ اسپایر فوق‌العاده بود. تا به حال چنین امکاناتی ندیده بودم. ضمن اینکه دو بازی دوستانه خوب هم برگزار کردیم که قطعاً به هماهنگی ما کمک خواهد کرد.

* مارکو هم حسابی از خجالت‌تان درآمد.

شجاع خلیل‌زاده :

بله، فشار تمرینات بدنسازی در اردوی قطر بسیار بالا بود. به هر حال به خاطر بازی‌های جام ملت‌های آسیا لیگ مدت زیادی تعطیل شد و لازم بود در این مدت بدنسازی کنیم. درست است فشار تمرینات در این اردو بالا بود، ولی قطعاً به پرسپولیس در نیم‌فصل دوم کمک خواهد کرد.

* عملکرد بازیکنان جدید را چطور دیدی؟

شجاع خلیل‌زاده :

چند بازیکن که از ابتدای فصل با ما هستند و تمرین می‌کنند. در اردوی قطر هم محمد نادری و بودیمیر به تیم ما اضافه شدند. قطعاً این بازیکنان لیاقت حضور در پرسپولیس را داشتند که از طرف برانکو برای بازی در تیم ما انتخاب شدند. به نظرم بودیمیر فوروارد خوب و ششدانگی است و تجربه بالایی در فوتبال اروپا دارد. نادری هم مدافع جوان و بااستعدادی است که می‌تواند در آینده به پرسپولیس کمک کند.

* رفیق صمیمی‌ات سروش هم در تمرینات بسیار آماده نشان داده است.

شجاع خلیل‌زاده :

همه از کیفیت بالای سروش باخبر هستند. او خیلی به درد پرسپولیس می‌خورد. خدا را شکر از لحاظ روحی و بدنی هم بسیار آماده است و از این بابت خوشحالم. من و سروش از بچگی با هم بودیم و سال‌های زیادی است با هم رفاقت داریم. امیدوارم بتوانیم به پرسپولیس کمک کنیم.

* پنج‌شنبه در جام‌حذفی به مصاف سپیدرود می‌روید. این دیدار را چطور می‌بینی؟

شجاع خلیل‌زاده :

من عاشق علی کریمی هستم، ولی با نهایت احترام برای او چاره‌ای جز شکست سپیدرود نداریم. تیم ما در هر بازی برای برد به میدان می‌رود، هرچند می‌دانیم دیدار در زمین سپیدرود و جلوی هواداران این تیم دشوار خواهد بود، ولی به چیزی جز برد مقابل این تیم فکر نمی‌کنیم.

* ولی در این دیدار برانکو و چند بازیکن اصلی خود را در اختیار نخواهید داشت.

شجاع خلیل‌زاده :

بله، متأسفانه برانکو و کمال برای این دیدار محروم هستند. نوراللهی، ترابی و بیرانوند با تیم ملی در امارات حضور دارند. ربیع‌خواه و آدام هم به تازگی مصدوم شدند و کلی غایب برای این بازی داریم، ولی مطمئنم بازیکنان جانشین با تمام وجود کار خواهند کرد تا از این مرحله به سلامت عبور کنیم.

* از چند روز آینده نیم‌فصل دوم لیگ برتر آغاز می‌شود. پرسپولیس می‌تواند قهرمانی در لیگ برتر را تکرار کند؟

شجاع خلیل‌زاده :

تیم ما با همه مشکلاتی که در نیم‌فصل نخست داشت، توانست بدون شکست فقط با تفاضل گل در رده سوم جدول رده‌بندی قرار بگیرد. شک نکنید فقط به قهرمانی در لیگ برتر فکر می‌کنیم و با تلاش بچه‌ها و درایت کادر فنی می‌رویم برای تکرار قهرمانی.

* در نیم‌فصل اول ۲ گل ۳ امتیازی زدی. چقدر امیدواری باز هم این روند را ادامه بدهی؟

شجاع خلیل‌زاده :

گلزنی همیشه لذتبخش است چه برسد به اینکه ۳ امتیازی هم باشد. هر چند برد تیم و کسب امتیاز از گلزنی بازیکنان مهم‌تر است. من هم تلاش می‌کنم اگر فرصت شد، باز هم برای پرسپولیس گل بزنم، چون گلزنی برای پرسپولیس حس بسیار خوبی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403