زخمی شدن حدود 80 فلسطینی در «راهپیمایی دریایی» ساکنان غزه


زخمی شدن حدود 80 فلسطینی در «راهپیمایی دریایی» ساکنان غزه

منابع خبری از زخمی شدن 78 فلسطینی در حمله نظامیان صهیونیست به شرکت‌کنندگان راهپیمایی دریایی در سواحل شمالی غزه خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، فلسطینیان ساکن غزه عصر روز سه‌شنبه، بیست و دومین «راهپیمایی دریایی» را در سواحل این نوار باریکه برگزار کردند.

این راهپیمایی دریایی که در سواحل شمالی غزه برگزار شد، با سرکوب شدید نظامیان رژیم صهیونیستی و شلیک گاز اشک‌آور و تیراندازی مواجه شده است.

منابع فلسطینی می‌گویند که ۷۸ نفر از فلسطینیان در عملیات سرکوبگرانه نظامیان صهیونیست زخمی شدند. از این میان، ۱۲ نفر از فلسطینیان بر اثر تیراندازی نظامیان اسرائیلی مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

بیست و دومین راهپیمایی دریایی قرار بود هفته گذشته برگزار شود که به خاطر بدی شرایط آب و هوایی و دشواری رسیدن به محل برگزاری این راهپیمایی در شرایط موجود به تعویق افتاد.

هیات ملی راهپیمایی‌های حق بازگشت و لغو محاصره بارها اعلام کرد که تحرکات دریایی و زمینی تا تحقق تمامی خواسته‌ها و شکسته شدن کامل محاصره غزه ادامه خواهد داشت.

فلسطینیان هر هفته برای حمایت از راهپیمایی دریایی که در راستای برنامه‌های مسالمت آمیز جهت تحقق حق بازگشت و شکسته شدن لغو محاصره غزه صورت می‌گیرد، در سواحل شمالی غزه تجمع می‌کنند.

انتهای پیام/ح

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(ویدئو) لحظه هدف قرار گرفتن چند ریز پرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند هوایی