درگاه ثبت و پی گیری خرابی تلفن ثابت مخابرات ایران، متمرکز شد


درگاه ثبت و پی گیری خرابی تلفن ثابت مخابرات ایران، متمرکز شد

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران خبر داد: اطلاعات کلیه مراکز مخابراتی و حدود 30 میلیون مشترک تلفن ثابت، در پایگاه داده این نرم افزار بصورت مرکزی قابل دسترسی و مدیریت گردید.

درگاه ثبت و پی گیری خرابی تلفن ثابت مخابرات ایران، متمرکز شدبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سید مجید صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با تاکید بر اجرای سیستم نرم افزاری جامع و متمرکز ارتباط با مشترکین تلفن ثابت مخابرات ایران، اعلام کرد: اطلاعات کلیه مراکز مخابراتی و حدود ۳۰ میلیون مشترک تلفن ثابت، در پایگاه داده این نرم افزار بصورت مرکزی قابل دسترسی و مدیریت گردید.

وی با اشاره به فراهم شدن این امکان ادامه داد می توان در هر نقطه از کشور با شماره گیری تلفن ۲۰۱۱۷ و یا با استفاده از کد دستوری #۲۰۲۰* از طریق شبکه همراه اول، اقدام به ثبت و پیگیری خرابی تلفن ثابت نمود.

وی اظهار داشت : سیستم یکپارچه ثبت و پی گیری خرابی این امکان را در اختیار مخابرات ایران قرار می دهد تا با استفاده از اطلاعات داشبورد مدیریتی، بتوان وضعیت خرابی و زمان رسیدگی و رفع آن را در مناطق مختلف کشور بصورت متمرکز رصد نمود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان افزود : می توان به این شیوه موارد ویژه را پیگیری نمود تا در نهایت با کاهش مدت زمان رفع خرابی، رضایت مشترکین حاصل گردد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا