دوخت کیف نمدی با طرح های زیبا و شیک امروزه رواج زیادی یافته است و اغلب افراد هنرمند و باسلیقه سعی می کنند اقدام به دوختن کیف با پارچه نمد نموده و از این طریق صاحب کیفی بسیار زیبا و خاص شوند. کیف های نمدی اغلب ظاهری ساده دارند، از این رو آشنایی با روش هایی برای تزیین کردن روی کیف ها می تواند نقش مهمی در زیبایی بیشتر کیف های نمدی داشته باشد. بر این اساس قصد داریم در این مطلب مجموعه ایی از بهترین ایده ها برای تزیین کیف نمدی را ارائه دهیم که می تواند بسیار جذاب و دیدنی باشد.

مدل های تزیین کیف نمدی با وسایل ساده

همانطور که می دانید امروزه از نمد استفاده های زیادی می شود و اغلب ما با روش های دوخت پاپوش نمدی، کیف های نمدی، ساک دستی نمدی، جامدادی نمدی و… آشنا داریم که در این میان دوخت کیف رواج بیشتری دارد، حال باید با ایده هایی برای تزیین کیف های دوخته شده با نمد آشنا شوید. برای تزیین کیف نمدی می توان از وسایل تزیینی گوناگون از جمله مروارید و نگین، نمدهای رنگی، پارچه های طرح دار، روبان و… استفاده نمود و به این صورت زیبایی بیشتری به کیف های ساده بخشید. توجه داشته باشید که این تزیینات را می توان به راحتی بر روی کیف نمدی دوخت و یا با استفاده از چسب آنها را چسباند که هر یک زیبایی خاصی به کیف می بخشند.

تزیین کیف نمدی دخترانه و زنانه با طرح های شیک و بسیار زیبا

استفاده از گل های نمدی زیبا و خاص می توانند زیبایی بیشتری به کیف های نمدی ببخشند. در ادامه عکس های چند مدل کیف نمدی تزیین شده با گل نمدی را مشاهده می نمایید که می توانند الگویی برای شما عزیزان در این جهت باشند.

تزیین کیف نمدی دخترانه و زنانه با طرح های شیک و بسیار زیباتزیین کیف نمدی دخترانه و زنانه با طرح های شیک و بسیار زیباتزیین کیف نمدی دخترانه و زنانه با طرح های شیک و بسیار زیباتزیین کیف نمدی دخترانه و زنانه با طرح های شیک و بسیار زیباتزیین کیف نمدی دخترانه و زنانه با طرح های شیک و بسیار زیباتزیین کیف نمدی دخترانه و زنانه با طرح های شیک و بسیار زیباتزیین کیف نمدی دخترانه و زنانه با طرح های شیک و بسیار زیباتزیین کیف نمدی دخترانه و زنانه با طرح های شیک و بسیار زیبا

گلدوزی روی کیف های نمدی، چسباندن انواع پر، نگین، مروارید و… روی سطح کیف، استفاده از پارچه های گل دار و… نیز از دیگر روش های دیدنی و خاص برای تزیین کردن کیف می باشند که به دلخواه می توانید از هر کدام استفاده نموده و به این صورت کیف مجلسی شیک و زیبایی داشته باشید. برای این کار می توانید از روش های خلاقانه ایی که در تزیین کیف های زیر استفاده شده است، ایده بگیرید و نهایت استفاده را از هر یک ببرید.

تزیین کیف نمدی دخترانه و زنانه با طرح های شیک و بسیار زیباتزیین کیف نمدی دخترانه و زنانه با طرح های شیک و بسیار زیباتزیین کیف نمدی دخترانه و زنانه با طرح های شیک و بسیار زیباتزیین کیف نمدی دخترانه و زنانه با طرح های شیک و بسیار زیباتزیین کیف نمدی دخترانه و زنانه با طرح های شیک و بسیار زیباتزیین کیف نمدی دخترانه و زنانه با طرح های شیک و بسیار زیباتزیین کیف نمدی دخترانه و زنانه با طرح های شیک و بسیار زیباتزیین کیف نمدی دخترانه و زنانه با طرح های شیک و بسیار زیباتزیین کیف نمدی دخترانه و زنانه با طرح های شیک و بسیار زیبا

حالا که با روش های تزیین کردن کیف های زیبای نمدی آشنا شدید پیشنهاد می کنیم به بخش دوخت کیف و کفش نیز مراجعه نموده و از آموزش های دیدنی ما در رابطه با دوخت کیف های مختلف با انواع پارچه آشنا شده و نهایت استفاده را از هر یک از مطالب ارائه شده ببرید.