مهلت ثبت نام در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم تمدید شد


مهلت ثبت نام در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم تمدید شد

مهلت ثبت نام در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم سال ٩٧ تا ١٢ بهمن ماه سال جاری تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، با توجه به استقبال مخاطبان و ثبت نام بیش از ١٤٠ هزار نفر در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در سال جاری ، مهلت ثبت نام در این آزمون تا ١٢ بهمن ماه تمدید شد.

گفتنی است، آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با همکاری و مشارکت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، اداره کل قرآن ،عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش و شبکه قرآن و معارف سازمان صداو سیما ، اسفندماه سال جاری برگزار می شود.

ثبت‌نام برای حضور در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم از ساعت ۱۴ روز ۱۰ دی‌ماه همزمان در سراسر کشور و از طریق پایگاه اینترنتی www.quranedu.ir آغاز شده است.

آزمون سال جاری در ٣ گروه امتحانی و در قالب ١٨ رشته شامل : گروه حفظ قرآن کریم با ٨ رشته، گروه مفاهیم و معارف قرآن و اهل بیت (ع) با ٧ رشته و گروه آموزش های الکترونیکی با ٣ رشته و در اسفند ماه سال جاری برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، آزمون رشته‌های الکترونیکی در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه اول و دوم اسفندماه و آزمون رشته‌های کتبی نیز روز پنج‌شنبه نهم اسفندماه برگزار می‌شود.

همچنین آزمون رشته‌های شفاهی ویژه گروه سنی مقطع ابتدایی و پایین‌تر و حافظان کل قبول شده در مرحله کتبی روز ۱۱ تا ۱۶ اسفندماه برگزار می‌شود. روزهای ۱۸ تا ۲۳ اسفندماه نیز آزمون رشته‌های شفاهی ویژه دانش آموزان تمامی مقاطع تحصیلی شرکت کننده در رشته حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم و در مدارس برگزار می‌شود.

پایان پیام/49

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین مدل خودروی سفارشی محمدرضا پهلوی معرفی شد /عکس