برگزاری طرح «قرآن بخوان، جایزه بگیر» در حاشیه نمایشگاه کتاب کهگیلویه و بویراحمد


برگزاری طرح «قرآن بخوان، جایزه بگیر» در حاشیه نمایشگاه کتاب کهگیلویه و بویراحمد

طرح «قرآن بخوان، جایزه بگیر» همه روزه در حاشیه هجدهمین نمایشگاه کتاب استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار و این طرح مورد استقبال کودکان و نوجوانان قرآنی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، هجدهمین نمایشگاه کتاب استان کهگیلویه و بویراحمد، دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال و نخستین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در محل مصلی امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) یاسوج در حال برگزاری است.

در بخش جنبی این نمایشگاه ها 26 برنامه جنبی متنوع برای، نویسندگان، نخبگان، فرهنگیان، فرهیختگان و همچنین کودکان در نظر گرفته شده است.

یکی از این برنامه ها طرح «قرآن بخوان؛ جایزه بگیر» بوده که در ایام برگزاری نمایشگاه و در نوبت عصرها پذیرای کودکان حافظ قرآن است.

به منظور تشویق و ترغیب کودکان به کلام الهی، ترویج فرهنگ قرآنی و همچنین به منظور مقابله با تهاجم فرهنگی این برنامه برپا شده تا ضمن تشویق کودکان به خواندن قرآن، جوایزی به آنان که حافظ سوره ‌های این کتاب آسمانی هستند، اهدا شود.

محفل انس با قرآن و طرح «قرآن بخوان، جایزه بگیر»، عصر هر روز ویژه خردسالان در مقطع سنی زیر ۱۰ سال در مصلی امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) یاسوج در حال برگزاری است.

شایان ذکر است هجدهمین نمایشگاه کتاب استان کهگیلویه و بویراحمد، دومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال و نخستین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از سوم تا هشتم بهمن ماه جاری در دو نوبت صبح (ساعت 9 تا 12 ظهر) و عصرها (ساعت 15 و 30 تا 20 شب) در محل مصلی امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) یاسوج پذیرای علاقه مندان است.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زیبایی زن داعشی سریال پایتخت در واقعیت ! / الیزابت کیست ؟! + عکس ها و بیوگرافی