سپاه با تمام توان در مناطق سیل زده حضور دارد


سپاه با تمام توان در مناطق سیل زده حضور دارد

سردار خادم سیدالشهدا گفت: تمامی تجهیزات و نیروها برای کمک به ترمیم سیل بند رفیع و همچنین کمک رسانی به مردم سیل زده در این شهر مستقر هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سرتیپ احمد خادم سیدالشهدا در گفتگو با رهیاب اظهار کرد: پس از دستور فرمانده سپاه برای کمک به مردم سیل زده خوزستان، قرارگاه کربلای سپاه، قرارگاه خاتم‌الانبیا و سپاه حضرت ولی عصر(عج) با تمام تجهیزات و نیرو برای مهار سیل و ترمیم سیل‌بندها در منطقه مستقر شده اند.

وی با بیان اینکه هوانیروز نیز به منطقه بالگرد اعزام خواهد کرد، افزود: تمام تجهیزات مهندسی و تعدادی بیل مکانیکی، لودر، کمپرسی برای مهار سیل و ترمیم سیل‌بندها در منطقه حضور دارند. همچنین قرارگاه خاتم‌الانبیا با تجهیزات مهندسی و تخصصی و ماشین‌آلات موردنیاز برای مهار کردن آب در منطقه حضور دارد.

فرمانده قرارگاه کربلا خاطرنشان کرد: تمامی تجهیزات و نیروها برای کمک به ترمیم سیل بند رفیع و همچنین کمک رسانی به مردم سیل زده در این شهر مستقر هستند.
وی عنوان کرد: یکی از تیپ‌های سپاه در شعیبیه شوشتر مستقر است و با تلاش های صورت گرفته سیل‌بند در این منطقه نیز ترمیم شده است.
سردار خادم سیدالشهدا گفت: به همراه استاندار و مسئولین، ستاد مدیریت بحران در منطقه رفیع تشکیل داده شد و همه مایحتاج برای ترمیم کامل سیل‌بند از استان به سمت منطقه گسیل شده است.
انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...