آخرین نبرد ها برای سهمیه های پایانی


آخرین نبرد ها برای سهمیه های پایانی

هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور امروز با برگزاری 6 دیدار در استان‌های مختلف برگزار می‌شود

آخرین نبرد ها برای سهمیه های پایانیبه گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال؛ هفته بیست و دوم لیگ برتر امروز در تهران، آمل، ارومیه، سیرجان و مشهد برگزار می‌شود.
در این هفته از مسابقات پیکان در شهر آمل به مصاف تیم کاله خواهد رفت تا بعد از یک هفته استراحت برای کاهش فاصله با صدر جدول تلاش کند. آملی‌ها که هفته گذشته در تهران شکست خوردند، این هفته برابر دیگر تیم تهرانی کار دشواری دارند و در پی جبران ناکامی خود هستند.

عقاب نهاجا و شهروند اراک که در هفته‌های گذشته فرم خوبی نداشتند، برای پایان ناکامی‌های خود برابر یکدیگر به میدان می‌روند.

شهرداری ارومیه که در دو هفته گذشته دو برد کسب کرده برابر تیم خاتم اردکان به میدان می‌رود که در رده سوم جدول حضور دارد و از تیم‌های مدعی لیگ است. این دیدار جذاب میان دو تیم بالا و پایین جدول برگزار می‌شود و تیم برنده می‌تواند در فاصله کم تا پایان لیگ به رتبه مورد نظر خود نزدیک شود.

سایپا و شهرداری ورامین یکی از بازی‌های جذاب هفته را برگزار می‌کنند. دو تیمی که هفته گذشته برد‌های خوبی کسب کردند و چهره‌های خوبی در اختیار دارند یکی از جدال‌های جذاب را برگزار خواهند کرد.

فولاد سیرجان ایرانیان برای رسیدن به سهمیه پلی آف کار سختی برابر شهرداری تبریز پیش رو دارد و در خانه باید برابر این تیم قرار بگیرد که هفته گذشته حریف خود را شکست داده است.

در آخرین دیدار هفته پیام خراسان در خانه میزبان دورنای جوان و انتهای جدولی است؛ مشهدی‌ها در هفته گذشته به فرم خوب خود بازگشته اند و برای قطعی کردن سهمیه پلی آف انگیزه زیادی دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز