بازدید معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد از جامعة القرآن کریم و اهل البیت شهرستان دزفول


بازدید معاون قرآن و عترت وزارت ارشاد از جامعة القرآن کریم و اهل البیت شهرستان دزفول

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیات همراه در حاشیه سفر به استان خوزستان از جامعة القرآن کریم و اهل البیت شهرستان دزفول بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بازدید از جامعة القرآن کریم و اهل البیت شهرستان دزفول با حضور عبدالهادی فقهی‌زاده معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، سید کریم موسوی معاون قرآن و عترت این اداره کل و حسن پورکیانی مدیر جامعة‌ القرآن کریم، عصر سه‌شنبه ٩ بهمن ماه در شهرستان دزفول برگزار شد.

حسن پورکیانی مدیر جامعة‌ القرآن کریم شهرستان دزفول ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام گرفته در این موسسه گفت: جامعة‌ القرآن کریم و اهل البیت در سال گذشته ١٦ حافظ کل و امسال ١٩ حافظ کل قرآن کریم را به جامعه قرآنی کشور تقدیم کرده است.

وی با اشاره به آزمون سراسری قرآن کریم گفت: سال گذشته ٢٧٥ نفر و در آزمون امسال ٤٠٠ شرکت‌کننده از شهرستان دزفول در این آزمون شرکت داشته‌اند.

پور کیانی در ادامه تصریح کرد: در شهرستان دزفول ٧٠ موسسه قرآنی فعالیت دارند که از این تعداد ٦ موسسه ثبت شده در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان هستند.

همچنین در این بازدید عبدالهادی فقهی‌زاده معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن ابراز خرسندی از فعالیت‌های انجام شده در این موسسه اظهار کرد: تا کنون ٧١٩ نفر از پرسنل جامعة القرآن کریم در سراسر کشور از طریق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیمه شده‌اند.

در پایان معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن بازدید از ساختمان در حال ساخت جامعة القرآن کریم در جریان روند ساخت این مجموعه که در طبقه بالای موسسه قرار دارد قرار گرفت.

لازم به ذکر است در این مراسم علی زمانی از قاریان و حافظان برجسته قرآن کریم در استان به تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید پرداخت.

پایان پیام/49

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...