برگزاری یادواره شهدای رفسنجان در 11 بهمن


برگزاری یادواره شهدای رفسنجان در 11 بهمن

گروه سیاست و اقتصاد ــ یادواره شهدای دفاع مقدس، شهدای امنیت و شهدای مدافع حرم شهرستان رفسنجان 11 بهمن‌ماه جاری در حسینیه ثارالله برگزار می‌شود.

برگزاری یادواره شهدای رفسنجان در 11 بهمن

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور، امام جمعه رفسنجان دیروز سه‌شنبه، 9 بهمن در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدا گفت: شهدا حق زیادی گردن ما دارند و برای جذب حداکثری جمعیت در این مراسم باید تلاش زیادی شود.
وی افزود: هرچه بتوانیم تبلیغات انجام دهیم و کاری پرعظمت برگزار کنیم ارزشمند است، کنگره شهدای استان نباید این یادواره را تحت‌الشعاع قرار دهد؛ بنابراین باید سنگ‌تمام گذاشت و یادواره را مانند کنگره برگزار کرد.
علیار اسکندری‌نسب، فرماندار رفسنجان نیز گفت: همه زیرساخت‌ها برای این یادواره فراهم است و یک نفر راوی در رابطه با جنگ و زندگی شهدا میهمان یادواره خواهد بود.
علی‌اکبر شاهرخی، فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان نیز در این جلسه بیان کرد: یادواره با رویکرد جدیدی برای جذب حداکثری جوانان برگزار می‌شود تا خروجی مناسبی داشته باشد.
وی خدمات اجتماعی به مردم و سرویس‌دهی را ذکر کرد و همکاری ائمه جماعات، معتمدان مساجد و شوراها را برای دعوت از خانواده‌های شهدا کاری ارزشمند برای عزت‌گذاشتن به این خانواده‌ها دانست.
یادآور می‌شود، یادواره شهدای شهرستان رفسنجان پنجشنبه، 11 بهمن ساعت 9 صبح با حضور خانواده شهدا و جمعی از یادگاران دفاع مقدس و اقشار مختلف مردم در حسینیه ثارالله برگزار می‌شود.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!