دفاع تمام قد مربی لیگ برتری از کی روش : کی روش شخصیت و اعتبار بین‌المللی به تیم ملی داد!


فراز کمالوند در مورد عملکرد کارلوس کی روش در جام ملت های آسیا همراه با تیم ملی صحبت کرد. نوشته دفاع تمام قد مربی لیگ برتری از کی روش : کی روش شخصیت و اعتبار بین‌المللی به تیم ملی داد! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

دفاع تمام قد مربی لیگ برتری از کی روش : کی روش شخصیت و اعتبار بین‌المللی به تیم ملی داد!

فراز کمالوند : عملکرد کی روش را فارع از مسائل حاشیه ای خوب دیدم
نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ | ۹:۰۲
دفاع تمام قد مربی لیگ برتری از کی روش : کی روش شخصیت و اعتبار بین‌المللی به تیم ملی داد!

فراز کمالوند در مورد عملکرد کارلوس کی روش در جام ملت های آسیا همراه با تیم ملی صحبت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فراز کمالوند در خصوص عملکرد کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت:

من عملکرد کی روش را به لحاظ فنی در مدت ۸ سال حضورش در ایران مثبت ارزیابی می‌کنم. ما به تیمی تبدیل شدیم که صرف‌نظر از یکی دو بازی در آسیا در هیچ مسابقه رسمی نباختیم. به تیمی با اعتبار تبدیل شدیم و توانستیم در برابر تیم‌های بزرگ دنیا عرض‌اندام کنیم و در جام جهانی از پیش باخته نبودیم. همه اینها کارهای بزرگی بود که کی‌روش برای فوتبال ما انجام داد.

وی ادامه داد:

شاید از همان روز اولی که با کی‌روش قرارداد بسته شد این مربی و نحوه قراردادش مدیریت بهتری می‌شد، می‌توانستیم از وی استفاده بهتری کنیم.

این مربی افزود:

الان زمان دعوا نیست. به جای این که دنبال مقصر بگردیم بهتر است به فکر تورنمنت های پیش رو باشیم. درست همان کاری که ژاپنی ها بعد از جام جهانی انجام دادند و در بازی با ما نتیجه‌اش را گرفتند. در حالی که ما وارد دعوا می‌شویم و منتظریم کی‌روش به ایران برگردد و علیه او صحبت کنیم. اگر کی روش قرار است برود باید به جای وقت تلف کردن به فکر مربی بزرگتر از او باشیم تا چیز جدیدی برای ارائه داشته باشد. اگر می‌خواهیم فوتبال‌مان رشد کند باید مربی بعدی بزرگتر از کی روش باشد‌. ما با کی‌روش به جاهایی رسیدیم که دیگر نمی‌توانیم عقب‌گرد داشته باشیم.

کمالوند در پاسخ به این سئوال که کی‌روش بعد از گل دوم دیگر برنامه‌ای برای تغییر شرایط نداشت، گفت:

من خودم مربی هستم و خوب می‌دانم ، دیگر در آن لحظات هیچ کاری از دست مربی بر نمی‌آید. در شرایط سخت و پیچیده ای قرار داشتیم. گل اول را به بدترین شکل ممکن دریافت کرده بودیم و گل دوم را هم پنالتی داده بودیم، زمان هم از دست رفته بود، در چنین شرایطی بازگشت به بازی کار سختی است.

فراز کمالوند ادامه داد:

عملکرد کی روش را فارع از مسائل حاشیه ای خوب دیدم. تیمی جوان و خوب برای ما ساخت. در کنار آن به تیممان شخصیت و اعتباری بین‌المللی داد.پس تا دیر نشده باید به فکر ادامه کار تیم ملی باشیم‌.

این مربی در مورد اظهارات مربی ژاپن که گفته بود تیم ایران در زمین خود موقعیت می‌دهد گفت:

من چنین عقیده‌ای ندارم. من معتقدم در بازی با ژاپن تیم ملی بد بازی کرد. بحث ما کلی است و به یک بازی خلاصه نمی‌شود.‌ دیروز، روز خوب فوتبال ما نبود. در این ۸ سال تیم ما هیچ گاه به این بدی بازی نکرد.

فراز کمالوند در مورد بازی فشرده ایران در حالی که به گل نیاز داشتیم خاطرنشان کرد:

کی‌روش می‌دانست تیم ژاپن اگر فضا داشته باشد تیمی به مراتب خطرناک‌تر است.تنها تیمی در آسیا که می‌توانست حریف ایران شود ژاپن بود. این را من در جام جهانی هم گفتم. آنها دست خود را تا بازی با ایران رو نکرده بودند.

میزان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان