کی‌روش تا اطلاع ثانوی در ایران می‌ماند


کی‌روش تا اطلاع ثانوی در ایران می‌ماند

کارلوس کی‌روش که همراه تیم ملی فوتبال وارد تهران شده است، فعلا قصد ترک ایران را ندارد و در انتظار عمل کردن فدراسیون فوتبال به تعهدات مالی‌اش است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کارلوس کی‌روش پس از باخت در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا در مقابل ژاپن همراه تیم ملی فوتبال از امارات به ایران بازگشت و در هتل فرودگاه امام (ره) مستقر شده است. او پس از ورود به ایران، تاکنون حتی وارد شهر تهران هم نشده است.

کی‌روش که به نظر می‌رسید پس از حضوری کوتاه در تهران، مجدداً ایران را ترک کند، اکنون مشخص شده است که چنین قصدی ندارد و برنامه خروجش از کشور فعلاً مشخص نیست و او تا اطلاع‌ثانوی در ایران خواهد ماند.

اقامت در هتل فرودگاه امام (ره) یکی از دلایلی بود که تصور می‌شد او و دستیاران خارجی‌اش بلافاصله پس از ورود به تهران، در پروازی دیگر ایران را ترک کنند اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد که سرمربی تیم ملی در انتظار اقدام مالی فدراسیون فوتبال است تا پس از اینکه فدراسیون به تعهدات مالی خود در قبال اعضای کادر فنی تیم عمل کرد، از ایران خارج شود.

ظاهراً کی‌روش قصد دارد پس از تسویه حساب مالی با فوتبال ایران به همراه دستیاران خارجی اش تهران را ترک کند.

آخرین قرارداد فدراسیون فوتبال و کی‌روش پس از جام جهانی ۲۰۱۸ و به مدت شش ماه بسته شد و مشخص نیست که چه میزان از قرارداد کی‌روش پرداخت نشده است.

256 251

کد خبر 1227326

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام