عکاس فنلاندی ثابت می‌کند که جنگل های جادویی در این کشور حقیقت دارند!


عکاس فنلاندی ثابت می‌کند که جنگل های جادویی در این کشور حقیقت دارند!

بسیاری از مردم جهان کشور فنلاند را تنها به عنوان سرزمین آب و هوای سرد، جنگل‌های پر درخت و تاریکی های طولانی می‌شناسند، اما یک عکاس فنلاندی می‌خواهد خلاف این موضوع را ثابت کند. Ossi Saarinen که یکی از عکاسان محیط زیست در کشور فنلاند است، باور دارد که این کشور بسیار بیشتر از این‌ها... نوشته عکاس فنلاندی ثابت می‌کند که جنگل های جادویی در این کشور...

بسیاری از مردم جهان کشور فنلاند را تنها به عنوان سرزمین آب و هوای سرد، جنگل‌های پر درخت و تاریکی های طولانی می‌شناسند، اما یک عکاس فنلاندی می‌خواهد خلاف این موضوع را ثابت کند.

Ossi Saarinen که یکی از عکاسان محیط زیست در کشور فنلاند است، باور دارد که این کشور بسیار بیشتر از این‌ها را برای نشان دادن دارد و او در تصاویر خود سعی می‌کند که جنبه‌ی متفاوت جذاب از سرزمین مادری‌اش را از طریق عکاسی طبیعت نشان دهد.

این هنرمند در عکس‌های خود تلاش می‌کند جنبه‌ی جادویی طبیعت فنلاند را به خصوص در جنگل‌های بکر این کشور که مردمان فنلاند بسیار به آن افتخار می‌کنند و تقریبا سه چهارم کل مساحت کشور را پوشانده‌ است، نشان دهد.

در این جنگل‌های آرام و کهن حیوانات به طور آزادانه زندگی می‌کنند و به دور از هیاهوی شهری و مزاحمت انسان‌ها، از زیبایی این طبیعت یخبندان لذت می‌برند. در عکس‌های Ossi این حیوانات فنلاندی بسیار مرموز، خیره‌کننده و جذاب به نظر می‌رسند و مانند این است که او یک داستان جادویی از روزگاران قدیم را در قالب تصاویر روایت می‌کند.

این عکاس عقیده دارد که هر موقعیتی که تعامل بین حیوانات و انسان اتفاق می‌افتد، می‌تواند به یک تجربه فراموش‌نشدنی تبدیل شود. در گالری زیر از شما کاربران عزیز گجت نیوز دعوت می‌کنیم که آثار خیره‌کننده‌ی این عکاس فنلاندی را تماشا کنید:

گالری تصاویر جنگل های جادویی کشور فنلاند

#gallery-3 { margin: auto; } #gallery-3 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 33%; } #gallery-3 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-3 .gallery-caption { margin-left: 0; } #gallery-4 { margin: auto; } #gallery-4 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 20%; } #gallery-4 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-4 .gallery-caption { margin-left: 0; }

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت