پایکاری: صبر خانواده شهدا برای مردم الگو است


پایکاری: صبر خانواده شهدا برای مردم الگو است

پایکاری مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ ضمن عرض تسلیت به خانواده شهید جعفر طرقی به خاطر ارتحال پدر این شهید بزرگوار  بیان کرد: ا مروز اقتدار و صلابت ما مدیون حماسه آفرینی شهیدان و ایثار گران است، عزیزانی که از همه تعلقات دنیوی گذشته و به قرب الهی نائل آمدند.

پایکاری: صبر خانواده شهدا برای مردم الگو است
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ به همراه کارشناس مسئول حراست و مسئول امور ایثارگران با خانواده شهید جعفر طرقی دیدار کرد.

به گزارش صدای ایران پایکاری مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ ضمن عرض تسلیت به خانواده شهید جعفر طرقی به خاطر ارتحال پدر این شهید بزرگوار بیان کرد: امروز اقتدار و صلابت ما مدیون حماسه آفرینی شهیدان و ایثارگران است، عزیزانی که از همه تعلقات دنیوی گذشته و به قرب الهی نائل آمدند.

پایکاری با بیان خون شهدا حافظ انقلاب است عنوان داشت: همه ما باید قدردان خون شهدا و فداکاری ایثارگران باشیم، امید است بتوانیم شهدا را سرلوحه کار خود قرار داده و راهشان را ادامه دهیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان افزود: صبر و شکیبایی خانواده های معظم شهدا برای آحاد مختلف مردم یک الگو و درس بزرگی است که در برابر تمامی توطئه های دشمنان علیه این کشور ایستادگی کرده و در تداوم خون مطهر شهدا از آرمان های نظام اسلامی و رهبری دفاع کنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت