دستاورد‌های سازمان محیط زیست


دستاورد‌های سازمان محیط زیست

سازمان محیط زیست درباره دستاورد‌های سازمان متبوع خود در نمایشگاه ملی دستاورد‌های چهل سال انقلاب اسلامی توضیحاتی ارائه داد

دستاورد‌های سازمان محیط زیستبه گزارش خبرگزاری صداوسیما جعفری مسئول غرفه سازمان محیط زیست در گفتگو با روابط عمومی و امور بین الملل درباره برنامه‌های این سازمان در نمایشگاه ملی دستاورد‌های چهل سال انقلاب اسلامی گفت: پنج معاونت سازمان محیط زیست دستاورد‌های خودشان را در این نمایشگاه به نمایش می‌گذارند.
وی با اشاره به اینکه در قسمتی از غرفه گونه‌های حمایت شده را به نمایش گذاشته ایم، گفت: معاونت محیط زیست دریایی نیز گونه‌های حمایت شده را غرفه به نمایش می‌گذارند.
جعفری افزود: معاونت محیط زیست انسانی نرم افزاری را طراحی کرده است که به صورت آنلاین کل آلایندگی‌ها را پایش می‌کند که در این نمایشگاه ارائه می‌شود.
مسئول غرفه سازمان محیط زیست تاکید کرد: معاونت محیط زیست آموزشی و پژوهش سازمان محیط زیست کتاب درباره انسان و محیط زیست را که به چاپ رسیده در این نمایشگاه در معرض دید بازدید کنندگان قرار می‌دهد.
وی با بیان اینکه دستاورد‌های تخصصی‌تر با حضور کارشناسان در غرفه ارائه می‌شود، گفت: همه کتاب‌های حوزه محیط زیست برای در کتابخانه مجازی سازمان برای عموم قابل استفاده و مشاهده است.
جعفری در پایان خاطرنشان کرد: دفتر یگان سازمان، تجهیزات انفرادی که برای محیط بانان آماده کرده است را معرفی می‌کند؛ ممکن است نشست‌های تخصصی در کنار برپایی غرفه برگزار شود.

»» ب­رنامه‌های وزارت تعاون در نمایشگاه ملی دستاورد‌های چهل سال انقلاب

ملازم مسئول امور استان‌های وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی درباره برنامه‌های این وزارتخانه در نمایشگاه ملی دستاورد‌های چهل سال انقلاب اسلامی گفت:به دستور دکتر محمد شریعتمداری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی دستاورد‌های این وزارت خانه و سازمان‌های متبوع در نمایشگاه ملی دستاورد‌های چهل سال انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته می‌شود.
وی با اشاره به اینکه وزارت تعاون با ۴ معاونت ماموریتی در این نمایشگاه شرکت کرده است، گفت: معاونت فرهنگی اجتماعی این وزارتخانه در قالب سه حوزه دستاوردهایشان را به صورت تصویری، بنر و کتاب در غرفه خود در نمایشگاه ملی ارائه می‌دهد.
ملازم اظهار کرد: معاونت روابط کار کلیه دستاورد‌های خود را در قالب بنر و صوتی و تصویری با موضوع مدیریت ها، شرح وظایف برای بازدید کنندگان به تصویر می‌کشد.
مسئول امور استان‌های وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: معاونت امور تعاون به صورت اینفوگرافی دستاورد‌های خود را به نمایش می‌گذارد؛ همچنین معاونت امور رفاه از طریق سی دی به بازدید کنندگان ارائه می‌دهند.
ملازم در پایان خاطرنشان کرد: از جمله سازمان‌های وابسته به این وزارتخانه سازمان آموزش فنی و حرفه ای، سازمان تامین اجتماعی، صندوق بازنشستگی کشور، صندوق کارآفرینی، بانک توسعه و تعاون و بانک رفاه در این نمایشگاه شرکت کردند.

»» حضور خانواده‌های شهدای شاخص ارتش در نمایشگاه دستاورد‌های چهل ساله انقلاب
سرهنگ مجید شیخانی کازرونی، مدیرپایگاه اطلاع رسانی شهدای ارتش با اشاره به این موضوع که همه اطلاعات ۴۸ هزار شهید ارتش در این پایگاه بارگذاری شده است، گفت: در این پایگاه با ۲۵ کشور جهان در ارتباط هستیم و روزانه ۱۰ الی ۵۰ هزار مخاطب از پایگاه شهدای ارتش بازدید می‌کنند. همچنین برخی از شهروندان ایرانی که درزمان هشت سال جنگ تحمیلی حضور داشتند و به دلایلی در خارج از کشور زندگی می‌کنند، با مشاهده برخی از اسامی و عکس‌های شهدا، خاطرات آن شهید را برای مان ارسال می‌کنند و یا از ما اطلاعات شهیدی می‌خواهند که در دوران دفاع مقدس هم رزم آن بودند، به این صورت یک ارتباط تعاملی و دو طرفه شکل می‌گیرد.
وی افزود: در سال ۹۶ بیش از پنج میلیون نفر از پایگاه اطلاع رسانی شهدای ارتش، بازدید کرده اند؛ درواقع این پایگاه؛ بزرگترین پایگاه مردمی شهدا در سطح کشور است.
نماینده ارتش در بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: در پایگاه اطلاع رسانی شهدای ارتش زندگی نامه، وصیت نامه، عکس، خاطرات، فیلم، صورت و اثر دیگری از شهدای ارتش را به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران جمع آوری و بارگذاری کرده ایم.
وی بیان کرد: در غرفه پایگاه اطلاع رسانی ارتش، بازدیدکنندگان می‌توانند نام شهید مورد نظر را در پایگاه جستجو کنند تا همه اطلاعات آن شهید مورد نظر را در اختیار داشته باشند. اطلاعات شهدا با ثبت دقیق کد ملی بدون تکرار بارگذاری شده است.
مدیرپایگاه اطلاع رسانی شهدای ارتش تصریح کرد: در چهارسال اخیر برای هر شهید ارتش یادواره‌ای برگزار شد که اطلاعات آن را در قالب کتاب و لوح فشرده منتشر کردیم که همه این کتاب‌ها به همراه لوح فشرده در ایام نمایشگاه ملی دستاورد‌های چهل ساله انقلاب اسلامی به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود.
وی یادآور شد: تا کنون ۱۸ یادواره در ۱۸ شهر همچون کازرون، فسا، بیرجند، کاشان، شمیرانات، کرج، سنندج و زاهدان برگزار شده است.
سرهنگ شیخانی کازرونی تصریح کرد: در ایام نمایشگاه ملی دستاورد‌های چهل ساله انقلاب اسلامی، خانواده‌های شهدای شاخص ارتش در غرفه حضور خواهند داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟