مشکل قرارداد بازیکن ساحل عاجی با سپیدرود مشخص شد


مشکل قرارداد بازیکن ساحل عاجی با سپیدرود مشخص شد

سه مدافع تیم علی کریمی قادر به بازی مقابل پرسپولیس نخواهند بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم سپیدرود رشت در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فردا میزبان پرسپولیس خواهد بود.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنار رفتن ‌پیام صادقیان به علت مصدومیت خبر بدی برای ‌هواداران سپیدرود بود اما حالا خبرهای ناخوشایندتری از اردوی ‌قرمزهای رشت شنیده می‌شود. میلاد شیخ سلیمانی، حامد محمودی و لوکا نوزادزه (بازیکن گرجستانی)، سه مدافع تیم علی کریمی هستند که به علت مصدومیت نمی‌توانند در بازی فردا به میدان بروند.

به این ترتیب می‌توان گفت سپیدرود در غیاب این سه مدافع کار سختی پیش رو دارد و باید دید علی کریمی چه تدبیری برای بازی مهم حذفی خواهد داشت.

البته کارت بازیکنان تازه‌وارد سپیدرود صادر شده و آنها در صورت صلاحدید کادر فنی مشکلی برای همراهی تیم مقابل پرسپولیس ندارند.

بنابراین چاچوآ دیگر بازیکن گرجی سپیدرود که به تازگی به جمع شاگردان کریمی ملحق شده، می‌تواند در بازی فردا به میدان برود.

ضمن اینکه بازیکن جوان ساحل عاجی که مدتی است در تمرینات سپیدرود حضور دارد، هنوز با این تیم قراردادی نبسته است؛ چراکه فدراسیون فوتبال ایران خواهان نامه‌ای از فدراسیون فوتبال ساحل عاج شده و باشگاه سپیدرود در تلاش برای گرفتن این نامه است تا بتواند مجوز بازی کومیسوکول را از فدراسیون ایران دریافت کند.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این هافبک ساحل عاجی سابقه بازی در تیم ملی زیر ۲۱ سال ساحل عاج را دارد و مورد توجه کادر فنی سپیدرود قرار گرفته است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال شمع روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403